OC
Medmindre man er Milan fan så sidder man jo også kaster op over det Milan. En hel kamp med dårligt spil, utrolig destruktiv og defensivt fodbold krydret med nogle usympatiske detaljer. Og så trak de selvfølgelig tiden til det usmagelige.
Medmindre man er Milan fan så sidder man jo også kaster op over det Milan. En hel kamp med dårligt spil, utrolig destruktiv og defensivt fodbold krydret med nogle usympatiske detaljer. Og så trak de selvfølgelig tiden til det usmagelige.
-
Som et træ der ikke vil brænde
Ligesom en by vokser vi sammen
PÃ¥ en pude i ly for larmen
FÃ¥r et billede skiftet ramme