Og Celtic og Ajax er ikke i krise eller hvordan? Stram da op.
Galatasaray er en bedre modstander en begge de 2 hold. Madrid er pt. på niveau eller bedre en Barcelona. FCK ville også kunne spille nogenlunde lige op med de 2 ovenstående, med det niveau Ståle har fået hevet dem op på.
Synes bare din kækhed fortjente omtale, tid spild ville nogen måske sige. Men du kan stadig reddes.
Galatasaray er en bedre modstander en begge de 2 hold. Madrid er pt. på niveau eller bedre en Barcelona. FCK ville også kunne spille nogenlunde lige op med de 2 ovenstående, med det niveau Ståle har fået hevet dem op på.
Synes bare din kækhed fortjente omtale, tid spild ville nogen måske sige. Men du kan stadig reddes.