Hollandske hooligans er ikke at kyse af.
Snak
ons 11. dec 2013
Viktor Fischer er lige kommet på min absolutte shitliste.
"Ærgeligt, vi ikke vinder idag for fodboldens skyld".
Har han suttet pikken på Xavi??
Du kan sgu da bare score, din kæmpe enorme lille fissede klaphat.
"Ærgeligt, vi ikke vinder idag for fodboldens skyld".
Har han suttet pikken på Xavi??
Du kan sgu da bare score, din kæmpe enorme lille fissede klaphat.
ons 11. dec 2013
Man skal ikke tage fejl af de hollandske fans. Har mødt flere fra AZ Alkmaar heroppe i Aalborg, de havde også erfaringer med knive osv.
Fischer er en charmerende, jysk knejt - håber han når langt.
Fischer er en charmerende, jysk knejt - håber han når langt.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
ons 11. dec 2013
Haha, Lentini.
Fischer viste ikke en skid for Ajax. Total anomym. Generelt havde Ajax en masse boldbesiddelse, men var for dårlige på den sidste tredjedel.
Fischer viste ikke en skid for Ajax. Total anomym. Generelt havde Ajax en masse boldbesiddelse, men var for dårlige på den sidste tredjedel.
Redigeretons 11. dec 2013
Haha, sagde Fischer det?
Hold kæft det er dumt.
Ajax spillerne kan ikke noget af det mest elementære, nemlig afslutte. Man tog sig jo kraftedeme til hovedet over det var så enormt dårligt.
Kællingesnak.
Hold kæft det er dumt.
Ajax spillerne kan ikke noget af det mest elementære, nemlig afslutte. Man tog sig jo kraftedeme til hovedet over det var så enormt dårligt.
Kællingesnak.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
ons 11. dec 2013
Sjovt, som man i øvrigt går meget op i de forsvindende bolddrenge. Har man glemt møgungen i Swansea, der lagde sig på bolden? Det samme forekommer sgu da til hverdag i sydeuropæiske ligaer.
Jeg kan godt blive en smule harm, for når sådanne ting sker i Madrid eller Barcelona er det "hø hø, lidt sjovt". Men italienerne gør det, er det naturligvis en anden sag.
Jeg kan godt blive en smule harm, for når sådanne ting sker i Madrid eller Barcelona er det "hø hø, lidt sjovt". Men italienerne gør det, er det naturligvis en anden sag.
ons 11. dec 2013
Det negative er, at Allegri redder sin røv. Han har overhovedet ikke format til at styre dette Milan-hold ud af krisen.
Jeg savner nullerne, hvor Milan turde spille fodbold i stedet for det defensive pjat, hvor samtlige spillere på nær De Jong er ramt på selvtilliden.
Silvio havde ret i sommer.
Jeg savner nullerne, hvor Milan turde spille fodbold i stedet for det defensive pjat, hvor samtlige spillere på nær De Jong er ramt på selvtilliden.
Silvio havde ret i sommer.