Det bliver i øvrigt piece of cake, når vi med vores destruktive møgfodbold skal spille op til dans mod enten Manchester United, Real Madrid, Paris SG, Bayern München, Chelsea, Borussia Dortmund eller Atlético Madrid.
Positivt idag, var trods alt at se at De Sciglio ramte et fornuftigt niveau trods lange skadespause. Lortehovedet Fischer, fik ihvertfald aldrig sat ham.
Vi kunne dog godt trænge til en venstre back, og en central midtbanespiller til vintervinduet. Og det skal ikke være flere Constant´er eller Traoré´er! Jeg kaster op, hvis vi skal igennem flere pinsomme og smertefulde oplevelser som dem igen. Så vil jeg hellere undvære "forstærkninger" i så fald.
Edit: Frimann vrøvlede i øvrigt også om at han synes det var synd med Milans tilgang til kampen. Efter et kvarters spil sidder både han selv og Færgen med overraskende stemmeføring over Milans preslinje, som lå væsentlig højere end de havde regnet. Derefter kom udvisningen, havde han seriøst forventet at vi var gået i samme høje linje, som inden udvisningen? Idioti.
Så fablede han mere om dengang med vores flotte fodbold, med stjerner som van Basten og Gullit. Gu var vi gode dengang, men vanvittig flot fodbold med Capello, som træner er det vidst aldrig blevet til. Effektivt er vidst mere det rette ord. Ancelotti var det flotte fodbold, og det kostede da også nogle trofæer grundet naivitet/arrogance.
Positivt idag, var trods alt at se at De Sciglio ramte et fornuftigt niveau trods lange skadespause. Lortehovedet Fischer, fik ihvertfald aldrig sat ham.
Vi kunne dog godt trænge til en venstre back, og en central midtbanespiller til vintervinduet. Og det skal ikke være flere Constant´er eller Traoré´er! Jeg kaster op, hvis vi skal igennem flere pinsomme og smertefulde oplevelser som dem igen. Så vil jeg hellere undvære "forstærkninger" i så fald.
Edit: Frimann vrøvlede i øvrigt også om at han synes det var synd med Milans tilgang til kampen. Efter et kvarters spil sidder både han selv og Færgen med overraskende stemmeføring over Milans preslinje, som lå væsentlig højere end de havde regnet. Derefter kom udvisningen, havde han seriøst forventet at vi var gået i samme høje linje, som inden udvisningen? Idioti.
Så fablede han mere om dengang med vores flotte fodbold, med stjerner som van Basten og Gullit. Gu var vi gode dengang, men vanvittig flot fodbold med Capello, som træner er det vidst aldrig blevet til. Effektivt er vidst mere det rette ord. Ancelotti var det flotte fodbold, og det kostede da også nogle trofæer grundet naivitet/arrogance.