@Lentini
Hvad havde du forventet? All out attack med en mand i undertal? Vel og mærke når uafgjort var rigeligt for Milan?
Apropos idioti, at overdrive for skjule det jeg siger for at få mine ord til at lyde dummere. Det er selve indgangsvinklen jeg snakker om, selvfølgelig forventer jeg ikke et "all out attack", derimod forventer jeg et Milan hold der kommer på ud på San Siro for at styre kampen, og spille fodbold, i møder Ajax og kan selv afgøre. At i så kommer en mand i undertal, er som det er - men i havde jo aldrig ændret på jeres indgangsvinkel senere i kampen medmindre i var kommet bagud.
[i]Idiotisk bemærkning. Hvis du ikke kan holde ud at se på kampen, så foreslår jeg du ser en anden og samtidig sparer os for din fantastiske analyse af kampen.
Kom dummere - hvis det altså er muligt.
Hvad havde du forventet? All out attack med en mand i undertal? Vel og mærke når uafgjort var rigeligt for Milan?
Apropos idioti, at overdrive for skjule det jeg siger for at få mine ord til at lyde dummere. Det er selve indgangsvinklen jeg snakker om, selvfølgelig forventer jeg ikke et "all out attack", derimod forventer jeg et Milan hold der kommer på ud på San Siro for at styre kampen, og spille fodbold, i møder Ajax og kan selv afgøre. At i så kommer en mand i undertal, er som det er - men i havde jo aldrig ændret på jeres indgangsvinkel senere i kampen medmindre i var kommet bagud.
[i]Idiotisk bemærkning. Hvis du ikke kan holde ud at se på kampen, så foreslår jeg du ser en anden og samtidig sparer os for din fantastiske analyse af kampen.
Kom dummere - hvis det altså er muligt.
-
Som et træ der ikke vil brænde
Ligesom en by vokser vi sammen
PÃ¥ en pude i ly for larmen
FÃ¥r et billede skiftet ramme