Snak

Mere indhold efter annoncen
@Lentini

Hvad havde du forventet? All out attack med en mand i undertal? Vel og mærke når uafgjort var rigeligt for Milan?

Apropos idioti, at overdrive for skjule det jeg siger for at få mine ord til at lyde dummere. Det er selve indgangsvinklen jeg snakker om, selvfølgelig forventer jeg ikke et "all out attack", derimod forventer jeg et Milan hold der kommer på ud på San Siro for at styre kampen, og spille fodbold, i møder Ajax og kan selv afgøre. At i så kommer en mand i undertal, er som det er - men i havde jo aldrig ændret på jeres indgangsvinkel senere i kampen medmindre i var kommet bagud.

[i]Idiotisk bemærkning. Hvis du ikke kan holde ud at se på kampen, så foreslår jeg du ser en anden og samtidig sparer os for din fantastiske analyse af kampen.


Kom dummere - hvis det altså er muligt.
- Som et træ der ikke vil brænde Ligesom en by vokser vi sammen På en pude i ly for larmen Får et billede skiftet ramme
Og kan Frimann og Werge ikke snart skride af helvedes til eller blive gennembanket af nogle tændte inkarnerede fans?

ALLE er trætte af at høre på de idioter. De er de værste kommentatorer i Danmark. Det er fandeme en lav standard. Hver gang at et hold har danskere spillere, så skal danske skriger de med en stiv pik foran sig. Sæt jer dog ned og vær´ neutrale for satan.


Så på BT eller EB en poll om "hvem er den bedste kommentator/vært/sidelinjerapporter osv".

Bodegasvinet og Flemming Toft var dem med flest stemmer. Peter Boleslaw vært, Luna sidelinje osv.

Alle dem som "vi" hader mest var mest populære.

Et fucking helvede.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
EB? Det er også Danmarks affald, der er derinde. Hvis Hitler fandtes i danskerskikkelse og var fodboldkommentator, ville danskerne stemme på ham som den bedste.
Milan Per Sempre ❤️ Kig herind, hvis det lyster - AC Milan Support Danmark, https://www.facebook.com/milandanmark
Synes i hvert fald objektiviteten var fuldstændig lagt på hylden i dag. Det der er endnu mere forfærdeligt er, at det virkelig smitter af på f.eks. brugerne af bold.dk - Havde man rost Milan for deres forsvar og evne til at skaffe et resultat hjem, havde der næppe været så stor forargelse.
Double post.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ville være nemt, hvis man bare kunne affeje det sådan.

Desværre ser de også fobol m.m. og dermed bliver tv stationerne nød til at høre på, hvad seerne vil have.

Jeg tror egentlig, at en undersøgelse af et "ornli selskab" ville føre til et resultat der var meget tæt på BT/EBs.

Hvis Hitler fandtes i danskerskikkelse og var fodboldkommentator, ville danskerne stemme på ham som den bedste.


Ret sort sætning.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
@Lasse

Sandt!
Milan Per Sempre ❤️ Kig herind, hvis det lyster - AC Milan Support Danmark, https://www.facebook.com/milandanmark
Hvis Hitler fandtes i danskerskikkelse og var fodboldkommentator, ville danskerne stemme på ham som den bedste.


Ret sort sætning.


Ikke hvis du gør dig lidt umage i bestræbelse på at forstå pointen; Måske skulle man udskifte Hitler, som var mere nazist med en vaske ægte nationalist. Det ville vel give bedre mening, ja.
Milan Per Sempre ❤️ Kig herind, hvis det lyster - AC Milan Support Danmark, https://www.facebook.com/milandanmark
Apropos idioti, at overdrive for skjule det jeg siger for at få mine ord til at lyde dummere. Det er selve indgangsvinklen jeg snakker om, selvfølgelig forventer jeg ikke et "all out attack", derimod forventer jeg et Milan hold der kommer på ud på San Siro for at styre kampen, og spille fodbold, i møder Ajax og kan selv afgøre. At i så kommer en mand i undertal, er som det er - men i havde jo aldrig ændret på jeres indgangsvinkel senere i kampen medmindre i var kommet bagud.

Jeg synes måske du lige skulle tage et kig på hvor Milans preslinje rent faktisk lå inden Montolivo fik sit røde kort, inden du blamerer dig yderligere. Det lå overraskende højt, som både Frimann og Werge nævnte.

Så jo, vores indgangsvinkel til kampen var anderledes, og blev naturligvis forstyrret med et rødt kort der i sagens natur ikke var kalkuleret med. Deraf afkom den taktiske ændring til catenaccio, og den fungerede. Ajax scorede ikke - Milan er videre. Det var dagens mission, den lykkedes.

Kom dummere - hvis det altså er muligt.

Uha, touché. Den klassiske "Kom dummere"-bemærkning på bold.dk. Hvor revolutionerende!

Din taktiske indsigt er i bedste tilfælde, mangelfuld. Ligeså er de overlegne "svinere".
Jeg synes måske du lige skulle tage et kig på hvor Milans preslinje rent faktisk lå inden Montolivo fik sit røde kort, inden du blamerer dig yderligere. Det lå overraskende højt, som både Frimann og Werge nævnte.

Man kan jeg jo sagens have en højpreslinje, uden nødvendigvis at gå ind for at dominere en kamp. Så den holder jo slet ikke. Selvfølgelig falder den efter et rødt kort - men igen fjerne du fokus på det jeg siger.

Så jo, vores indgangsvinkel til kampen var anderledes, og blev naturligvis forstyrret med et rødt kort der i sagens natur ikke var kalkuleret med. Deraf afkom den taktiske ændring til catenaccio, og den fungerede. Ajax scorede ikke - Milan er videre. Det var dagens mission, den lykkedes.

Igen, plapre du videre om det røde kort. Jeres indgangsvinkel var ikke at vise det var jeres hjemmebane, i gik derind for slå spillet i stykker og håbe på det var nok. Intet initiativ til at bygge spillet op og bygge chance, i spillede på kontra fra start af overlod bolden til Ajax.


Kom dummere - hvis det altså er muligt.

Uha, touché. Den klassiske "Kom dummere"-bemærkning på bold.dk. Hvor revolutionerende!


Jeg bruger ikke min aften på ordkløveri så jeg kan virke revolutionerende - om frasen er slidt overlader jeg gerne til dig, det går jeg ikke op i.

Din taktiske indsigt er i bedste tilfælde, mangelfuld. Ligeså er de overlegne "svinere".

Dine argumenter har endnu ikke forklaret hvorfor i ikke skulle gå ud på jeres hjemmebane og være spildominerende. Derimod bliver du ved med at undskylde dig med det røde kort. Hvis du ikke magte at forholde dig til det jeg skriver, så lukker vi den bare her.
- Som et træ der ikke vil brænde Ligesom en by vokser vi sammen På en pude i ly for larmen Får et billede skiftet ramme
Annonce