Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tror det bliver Borussia Dortmund.

FC Bayern München-Olympiakos
Borussia Dortmund-AC Milan
FC Barcelona-FC Schalke 04
Real Madrid-Bayer Leverkusen
Atlético Madrid-Manchester City
Chelsea FC-Galatasaray
Manchester United-Zenit Skt. Petersborg
Paris Saint Germain-Arsenal FC

Jeg håber på ovenstående scenarier, for at få de mest kraftfulde kvartfinaler.

PSG og Atletico er to svageste ettere i mine øjne, mens City og Arsenal er de to stærkesto to´er. Resten af to´erne anser jeg ikke som have særlig store chancer for at avancere.
Jeg har også på fornemmelsen, at det bliver United - men nu må vi se. Dortmund virker da også til at tale med for tiden, men mon ikke de har et stærkere fundament når knockout runderne starter. Det samme kan så forhåbentlig siges om Milan.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Atletico blandt de svageste 1´ere?

Man Utd og Chelsea er for mig at se de svageste lige pt.

Og så trækker I selvfølgelig Bayern.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Jeg sagde det før, og siger det gerne igen:

Helvede fryser over den dag i ikke trækker Barcelona.
La prende Vecino.
Vi får jo ikke rørt bolden i 180 minutter mod Bayern, føj det kunne blive pinligt.

OC, så må helvede jo fryse over på mandag - for det gør vi heldigvis ikke i denne omgang.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Mere indhold efter annoncen
Annonce
OC, så må helvede jo fryse over på mandag - for det gør vi heldigvis ikke i denne omgang.


Jo.

Basta.
La prende Vecino.
OC, så må helvede jo fryse over på mandag - for det gør vi heldigvis ikke i denne omgang.


Jo.

Basta.
La prende Vecino.
Atletico blandt de svageste 1´ere?

Mindst gode kan vi også kalde dem. Jeg fornægter ikke Simeone og hans hold, men modsat de andre er deres erfaring i disse kampe minimal. Til februar har et mandskab også nået en vis slitage, og jeg synes ikke Atleticos hold, rent internationalt set, er specielt bredt.

Både United og Chelsea har så meget klasse, og erfaring at de vil blive en hård nød. Særligt Mourinho, som lever og ånder for disse kampe. Og det selvom de ikke ligefrem imponerer i den hjemlige liga.

Og så trækker I selvfølgelig Bayern.

Ja, det skulle ikke undre mig. Så kan de også få forbedret deres elendige statistik mod Milan.
United er pivringe og er med længder det hold, jeg helst ser vi møder. Hvis vi trækker Bayern, så ser jeg ikke kampene.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Enig og enig med Spirillen.

Annonce