Jeg tror det bliver Borussia Dortmund.
FC Bayern München-Olympiakos
Borussia Dortmund-AC Milan
FC Barcelona-FC Schalke 04
Real Madrid-Bayer Leverkusen
Atlético Madrid-Manchester City
Chelsea FC-Galatasaray
Manchester United-Zenit Skt. Petersborg
Paris Saint Germain-Arsenal FC
Jeg håber på ovenstående scenarier, for at få de mest kraftfulde kvartfinaler.
PSG og Atletico er to svageste ettere i mine øjne, mens City og Arsenal er de to stærkesto to´er. Resten af to´erne anser jeg ikke som have særlig store chancer for at avancere.
FC Bayern München-Olympiakos
Borussia Dortmund-AC Milan
FC Barcelona-FC Schalke 04
Real Madrid-Bayer Leverkusen
Atlético Madrid-Manchester City
Chelsea FC-Galatasaray
Manchester United-Zenit Skt. Petersborg
Paris Saint Germain-Arsenal FC
Jeg håber på ovenstående scenarier, for at få de mest kraftfulde kvartfinaler.
PSG og Atletico er to svageste ettere i mine øjne, mens City og Arsenal er de to stærkesto to´er. Resten af to´erne anser jeg ikke som have særlig store chancer for at avancere.