Snak

Mere indhold efter annoncen
Truppen til aftenens kamp

Goalkeepers: Abbiati, Coppola, Gabriel.
Defenders: Bonera, De Sciglio, Mexes, Zaccardo, Zapata.
Midfielders: Cristante, Emanuelson, De Jong, Kakà, Montolivo, Muntari, Nocerino, Poli, Saponara.
Strikers: Balotelli, Matri, Niang, Pazzini.


Et forsigtigt bud herfra

De Sciglio - Mexes - Zapata - Emanuelson
Montolivo - De Jong - Muntari
Kaka
Matri - Balotelli

Og så kan Matri efter 50 målløse minutter, passende blive skiftet ud med Pazzini

Resultatet, det bliver 2-2
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
En video til alle jer liderlige Honda fans
http://www.youtube.com/w…kA_4Fo#t=92
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Mit forsigtige bud er at det stadig bliver en juletræsformation, hvor Poli spiller på midten og Montolivo sammen med Kaká bagved Balotelli.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Ifølge denne artikel så starter Milan første CL opgør på udebane, hvilket jeg ser som en klar fordel, men kan det virkelig passe? Jeg mente bestemt det var forbeholdt gruppevinderne? Hvilket skyldes at jeg ikke kan huske hvornår vi sidst har haft det pivilegie, og vi er jo sluttet som toer de sidste mange år.


http://www.football-ital…league-draw
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Det ligner en fejl. Gruppevinderne plejer da have hjemme i returkampen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja det må det, har netop fundet dette på Uefa.com

"Seeded group winners will be away in the round of 16 first legs on 18/19 and 25/26 February and at home in the return matches on 11/12 and 18/19 March."

https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Er du villig til et lille væddemål omkring hvorvidt Vidal eller Pogba bliver solgt, Gas?


Næh

@Lentini

I sig selv er der ikke noget i vejen for kapitaltilførsler, men det afhænger af omstændighederne.

Den gamle Moratti/Berlusconi-model kan ikke længere bruges. I hvert fald ikke hvis reglerne skal overholdes...
Vincere non e importante. E l'unica cosa che conta! 90 anni di Agnelli, una storia di trionfi - Grazie Avvocato
I sig selv er der ikke noget i vejen for kapitaltilførsler, men det afhænger af omstændighederne.

Den gamle Moratti/Berlusconi-model kan ikke længere bruges. I hvert fald ikke hvis reglerne skal overholdes...


Det er muligt, at det er lidt træls, men kan du udspecificere? Altså vil Finninvest ikke kunne tilføre kapital, fordi dette er ejet af Silvio Berlusconi.
Chrysler dækker allerede FIATs underskud - skulle de ikke også relativt let kunne dække Juventus´, under påskud af, at der er tale om en ekstraordinær sponsorbonusudbetaling el. lign.?
Atl. Madrid, altid noget vi slap for de tyske hold, men stadig en svær kamp.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Annonce