Vi møder et på papiret stærkt hold, men også et hold med mindre europæisk erfaring end os. Jeg vil kalde 52-48 i deres favør.
Snak
man 16. dec 2013
Deres gode stime in mente og vores dårlige, må de vel være små favoritter. Men god lodtrækning, med stor chance for avancement!
https://headbandsandheartbreak.files.wordpress.com/2011/04/philou.jpg?w=490
man 16. dec 2013
I bliver overraskede.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
man 16. dec 2013
I har fået 18 point i 15 kampe i Serie A og kom med lodder og trisser foran Ajax i CL-gruppen. De ligger a point med Barca, 43 point efter 16 kampe i en bedre liga, og vandt suverænt deres CL-gruppe.
Jeg tror også de muligvis må betragtes som en lille smule større favoritter end Milan.
Jeg tror også de muligvis må betragtes som en lille smule større favoritter end Milan.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
man 16. dec 2013
Jeg har ikke set Atl. Madrid spille en eneste gang, men at vi skulle have en stor chance for at gå videre, kan jeg ikke tro. Nok havde de ikke den sværeste gruppe men 16 point er uanset hvad imponerende, og a point med Barca siger også en del.
Vi ligger og roder rundt midt i ligaen , og sneg os kun lige akkurat videre fra Cl gruppen.
Der skal sgu ske en mindre revolution henover vinteren for at vi skal have bare 40% chance for at gå videre.
Vi ligger og roder rundt midt i ligaen , og sneg os kun lige akkurat videre fra Cl gruppen.
Der skal sgu ske en mindre revolution henover vinteren for at vi skal have bare 40% chance for at gå videre.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
man 16. dec 2013
Vi får stok amok, men det er stadig bedre end Bayern.
Desværre fik vi ikke United.
Desværre fik vi ikke United.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 16. dec 2013
I bliver overraskede.
Erklærer mig enig med Pharzon!
Hvis I vitterligt mener den er 52-48 i deres favør får i noget af en overraskelse! Atletico er skræmmende gode, og efterlader intet plads til modstanderes at spille på! Og så er de uhyre kyniske foran mål!
30-35 % avancement for Milan nok!
I skal sørge for at holde nullet på hjemmebane, hvis I skal have chancer i Madrid
.
man 16. dec 2013
For at sætte det lidt i relief, så har Atletico i tre kampe mod Barca og Real i denne sæson (hvoraf de to var på udebane!) været mindst lige så gode som førnævnte og endnu ikke tabt.
Med al respekt er det ikke en præstation, jeg kan se Milan udføre på nuværende tidspunkt.
Med al respekt er det ikke en præstation, jeg kan se Milan udføre på nuværende tidspunkt.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
man 16. dec 2013
Hehe
Læseproblemer? eller er Foggy nu officielt blevet talsperson for Ac MIlan tråden.
Læseproblemer? eller er Foggy nu officielt blevet talsperson for Ac MIlan tråden.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
man 16. dec 2013
Hold nu op, selvfølgelig er Atletico den bedst mulige lodtrækning. Skulle vi hellere møde Real Madrid, Bayern osv.
Og nej, jeg mener ikke Atletico er et dårligt hold. Jeres nuværende position i La Liga og de flotte point i jeres gruppe taler det tydelig sprog.
Og nej, jeg mener ikke Atletico er et dårligt hold. Jeres nuværende position i La Liga og de flotte point i jeres gruppe taler det tydelig sprog.
https://headbandsandheartbreak.files.wordpress.com/2011/04/philou.jpg?w=490