Snak

Mere indhold efter annoncen
Mario Balotelli er en svær spiller at blive klog på. Han filmer en del, men der bliver vel også lavet 20-25 frispark på ham i løbet af en kamp, hvor halvdelen ikke bliver dømt. Forsvarsspillerne gør absolut alt for at irritere ham. Det ser ofte ikke ud af meget, men der bliver helt sikkert spekuleret i at han få ham op i det røde felt - og det er hver gang i serie a :)
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Bonera var da den eneste, der gjorde det nogenlunde rigtigt.

Ja, det var rigtig flot at stå og hænge, for derved at spille Strootman onside.

Det hele starter dog med en slatten clearing af De Sciglio.
Haha, elegant scoring af Zapata!
Total heldigt i begge ender. Først Zapata og dernæst en gigantisk afbrænder af Bradley.
Det var fandme ikke aftalen. Forventer et selvmål fra Zapata i 2.halvleg.
Daje!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Heldigvis holdte vi nullet i 13 minutter, så det er sgu udmærket. "

Ha ha
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
I skal nok komme foran igen, La Mir. Milan holder ikke Roma nede på en scoring.
Der kom gaven fra uduelige Gabriel. Retur med ham.
Jeg er chokeret, ikke mindre, end den hovedblødning Gabriel fik der. Hvad laver manden? Snak om en flagrende brasiliansk målmand!
Vi nærmer os nedrykning, det er alligevel en bedrift i sig selv.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce