Mario Balotelli er en svær spiller at blive klog på. Han filmer en del, men der bliver vel også lavet 20-25 frispark på ham i løbet af en kamp, hvor halvdelen ikke bliver dømt. Forsvarsspillerne gør absolut alt for at irritere ham. Det ser ofte ikke ud af meget, men der bliver helt sikkert spekuleret i at han få ham op i det røde felt - og det er hver gang i serie a :)
"Maradona good; Pelé better; George Best."