Hvad laver Milan med alle de centrale spillere? Så kan jeg bedre forstå man aldrig ser De Jong lave en tackling mere. Der er mange holdkammerater rundt omkring ham
Capello er sat i forbindelse med Tottenham, hvilket passer enormt dårligt med timingen. Ham burde Milan ansætte på en 2-årig aftale til sommer, når han har overstået VM med Rusland