Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor starter Balo inde?
Lampard é Deus
Et stort problem i italiensk fodbold. Det er nemt at være forsvarsspiller, når det er tilladt at holde modstanderen.
Ja, de får lov til rigtig meget

Hvad laver Milan med alle de centrale spillere? Så kan jeg bedre forstå man aldrig ser De Jong lave en tackling mere. Der er mange holdkammerater rundt omkring ham
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Skal love for at Balotelli fik revet Benatia rundt.

Vores midtbane er intet værd. De Jong er sublim, men Poli, Muntari og Montolivo rammer jo ingenting. Særligt Poli og Muntari er decideret elendige.
Forfærdelig sæson. Spillerne falder og falder i niveau, langt under hvad de kan præstere.

Fyr nu Allegri, Galliani, koste hvad det vil.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ingen jubel overhovedet på stadion ved Matris indskiftning.
Fyr baglinjedommeren, det var jo et kæmpe, og i øvrigt meget kluntet, straffespark Dodo fik lavet på Kaka der.
Kæmpe straffe til Kaká. Skandaløst den ikke bliver dømt.
Capello er sat i forbindelse med Tottenham, hvilket passer enormt dårligt med timingen. Ham burde Milan ansætte på en 2-årig aftale til sommer, når han har overstået VM med Rusland
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Hvor mange fejlafleveringer får Muntari lov til at lave, før han bliver pillet ud?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce