Snak

Mere indhold efter annoncen
Stammekrigeren slår til.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Kommer en masse grimme aktioner fra spillerne nu. Det er sgu ikke kønt.
Et rødt kort hænger i luften
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
Hold kæft hvor er han ringe ham Gabriel i har på mål
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
Haha ja. Han er en skandale og har slet ikke niveauet. Nu har han også skadet vores bedste spiller i aften.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Montolivo er satme ringe! Det holder ikke, det han laver!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ham Gabriel er godt nok håbløs.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ubrugeligt resultat for begge hold. Så kunne Gervinho lige så godt have scoret til sidst, så Allegri havde fået sparket.
Fin afslutning efter jeres tamme første halvleg hvor i jo spiller helt uden grinta, og det giver da lidt forhåbning om i vinder i næste weekend, ikke mindst nu jeres hadefigur har karantæne.
“Gli arbitri italiani sono i migliori al mondo. E comunque preferisco evitare ogni polemica, e parlare solo di calcio giocato”: così Antonio Conte ha risposto in Turchia
Sjovt nok spillede vi langt bedre de sidste 18 minutter plus tillægstid, efter Allegri var blevet vist væk. Et tegn fra truppen?

Dumpekarakterer til Poli, Muntari, Montolivo og De Sciglio. Poli sætter ikke et ben rigtigt, Muntari er bedre med et ben rigtigt ved sin scoring. De Sciglio er stadigvæk et stykke fra topformen.

Elendighedskarakter til Gabriel. Først et helt håbløst straffespark, hvor jeg stadigvæk ikke begriber hvad han laver derude. Dernæst slår han hovedet af Emanuelson. Han så godt nok også utryg ud i hans ansigstmimik efterfølgende de to aktioner.

Nigel de Jong, Zapata og Emanuelson spiller en god kamp, med sidstnævnte som den bedste idag. Balo og Kaká rammer til himmel og helvede.

Matri med endnu et ubrugeligt indhop.

Det er klart at vi bliver ramt af disse omstillingsmuligheder, når vi har sådan en skødesløs boldomgang.

De Rossi og Kaká kan med rette føle sig snydt for et straffe. Jeg ved ikke med Balo, fordi han slynger rundt med Benatia, men det er jo også et tegn på at han har armen rundt om Balo. Ellers ville sådan et slynggreb ikke forårsage det fald.

Roma har et godt hold, men der er godt nok nogle defensive mangler hos de to brasilianske backs. Jeg kan dog godt lide Dodo i fremdrift. Teknisk funderet og angrebsivrig.
Annonce