Sjovt nok spillede vi langt bedre de sidste 18 minutter plus tillægstid, efter Allegri var blevet vist væk. Et tegn fra truppen?
Dumpekarakterer til Poli, Muntari, Montolivo og De Sciglio. Poli sætter ikke et ben rigtigt, Muntari er bedre med et ben rigtigt ved sin scoring. De Sciglio er stadigvæk et stykke fra topformen.
Elendighedskarakter til Gabriel. Først et helt håbløst straffespark, hvor jeg stadigvæk ikke begriber hvad han laver derude. Dernæst slår han hovedet af Emanuelson. Han så godt nok også utryg ud i hans ansigstmimik efterfølgende de to aktioner.
Nigel de Jong, Zapata og Emanuelson spiller en god kamp, med sidstnævnte som den bedste idag. Balo og Kaká rammer til himmel og helvede.
Matri med endnu et ubrugeligt indhop.
Det er klart at vi bliver ramt af disse omstillingsmuligheder, når vi har sådan en skødesløs boldomgang.
De Rossi og Kaká kan med rette føle sig snydt for et straffe. Jeg ved ikke med Balo, fordi han slynger rundt med Benatia, men det er jo også et tegn på at han har armen rundt om Balo. Ellers ville sådan et slynggreb ikke forårsage det fald.
Roma har et godt hold, men der er godt nok nogle defensive mangler hos de to brasilianske backs. Jeg kan dog godt lide Dodo i fremdrift. Teknisk funderet og angrebsivrig.