Ja ja vi fik da spillet os op i slutningen af kampen, men for satan hvor var det skidt at se første halvleg, Balo var en skændsel, Kaka løb forgæves og driblede ind i ingenting et utal af gange, Monty var direkte pinlig, ja det er sgu ikke nemt når de bedste spillere alle strejker samme dag.
Gabriel er i sin helt egen liga, længe skal man lede, for at finde en spiller der handler så retarderet. billedet her opsummere ganske pænt has aften.
https://pbs.twimg.com/me…a.jpg:large
Allegri karantæne, hvilket jf tidligere kampe betyder en sejr til Milan, det var sådan vi kickstartede sæsonen sidste år.
Gabriel er i sin helt egen liga, længe skal man lede, for at finde en spiller der handler så retarderet. billedet her opsummere ganske pænt has aften.
https://pbs.twimg.com/me…a.jpg:large
Allegri karantæne, hvilket jf tidligere kampe betyder en sejr til Milan, det var sådan vi kickstartede sæsonen sidste år.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif