Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor skal Foggy finde emner, er han i virkeligeheden Zio Fester?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hehe, det håber jeg sgu ikke med de kritikpunkter der bliver fyret af i Gallianis retning her i tråden.

Men Milan har jo ikke penge til at købe spillere som Marchetti, Hernanes osv., som vil give os et kvalitetshop. Et vintervindue er traditionelt også sværere at agere i end sommeren. Sidste år med Balo, var jo fordi han stod i en uholdbar situation i City, og Silvio desuden var gavmild.

Men indstillingen lade-stå-til er da den værste indgang man kan tage med et hold, der roder rundt i midten af Serie A. Fra my point of view er man nødt til at ruske lidt op i truppen, og som minimum skille sig af med spillere der ligger langt fra spilletid, og hæver en betragtelig løn. Derefter de unge spillere, som skal have hår på brystet ved at gøre sig i mindre klubber og finde en stabilitet og deres spil mere.
Man har i forvejen 29 spillere i førsteholdstruppen, dertil skal så tilføjes Rami og Honda. Så mon ikke man skal have ryddet en del op i truppen, inden man begynder at tænke på at tilføre flere nye spillere?
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
Jo, V4E. Det har både Galliani og Allegri slået fast.

Der er dog også flere på tale til afgang:

- Cristian Zaccardo er en af dem som får "syndebuksmærkatet" for Milans elendige defensive præstation denne sæson. Ham forlyder til at man forsøger at skille sig af med.
- Cristian Zapata er den anden, som der også spekuleres i bliver udnævnt til syndebuk. Tilskuerne er også på nakken af ham. Hvis United skulle være seriøse, tror jeg Milan hugger til med det samme.
- Kevin Constant nævnes ifbm. Torino, fordi D´Ambrosio med overvejende sandsynlighed ryger til Milan.
- Jherson Vergara kunne meget vel ryge på lån.
- Antonio Nocerino vil have spilletid, og Torino har allerede snakket med hans agent. Nu mangler man bare at snakke med Milan.
- Bryan Cristante vil også have spilletid, og her står der adskillige klubber i kø for at tage ham på lejemål. Parma, Genoa, Cagliari, Atletico Madrid etc.
- Riccardo Saponara er en mand, som også vil have spilletid. Både Genoa og Parma nævnes ifbm. ham.
- Mbaye Niang skal også have spilletid, og det ligner Milan vil bruge ham i en byttehandel med Parolo i Parma. Cagliari og Genoa har også været nævnt.
- Milan og Alessandro Matri skulle være enige om et skifte, såfremt et eventuelt tilbud er tilfredsstillende for både klub og spiller. Lazio nævnes som varme på Matri.

Førhen snakkede man om Amelia på vej væk også, med Torino og Bologna som de mest interesserede. Men Milan er kommet i tvivl, efter den ringe opvisning af Gabriel igår, som du selv så på tv.

Så der er såmænd gang i noget omkring Milan mht. afgang af spillere.
Zapata ryger selvfølgelig ikke til United. Han bliver vel blot som rotationsspiller. Nocerinos løn er stadig langt over, hvad en klub som Torino kan tilbyde.

Milan har i de senere år været elendige til at skille sig med marginalspillere - selvfølgelig på grund af lønninger. Jeg tror ikke på så mange afgange, men et par udlån/ halvparter skal det nok blive til.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det gør jeg heller ikke.

Jeg anser det som realistisk at Zaccardo, Cristante, Saponara og Niang alle er væk til februar.

Der er større spørgsmålstegn omkring Zapata, Matri, Nocerino og Constant.
Milan har i de senere år været elendige til at skille sig med marginalspillere - selvfølgelig på grund af lønninger.


Der må være noget i vandet i Milano, for i er bestemt ikke de eneste.
La prende Vecino.
Så find selv på bedre emner, med Milans økonomi in mente. Jeg er som den første, spændt på hvilke sensationer du vil hive op af hatten. Vel og mærke realistiske tilgange.


Det vil være at køre rundt i den samme smørre, som klubben har gjort i flere sæsoner efterhånden. Parolo vil næppe gøre en forskel. Han har haft en god halvsæson og blæses pludseligt op til noget, han ikke er. D´Ambrosio vil blot være fyld til en plads, vi allerede har Abate og De Sciglio til.

Spar pengene og fyr Allegri. Det vil være det bedste for Milan.

http://www.football-ital…kill-myself

“I am prepared to go into the town square and kill myself in front of everyone if I should be found guilty of such a crime. After all, my life would be meaningless from that point on"

Hvis jeg skulle vælge 1000 spillere jeg troede der kunne finde på at involvere sig i matchfixing, så var Gattuso ikke en af dem. Fodbold var jo nærmest krig for ham.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Spar pengene og fyr Allegri. Det vil være det bedste for Milan.

Prøv du at forklare det til en tvær Curva, der vil se ændringer.
Annonce