Det er vel lettere at sige, hvem du ikke synes skal sælges, Foggy?
Vurderer man alle spillere udfra sæsonen hidtil, er det jo kun Nigel de Jong som har bestået.
Abbiati - færdig til sommer
Gabriel - færdig til sommer, har bare ikke niveauet
Amelia - må gerne blive som backup
Coppola - må gerne blive som backup
Abate - skal blive
Bonera - skal blive
Constant - ikke god nok
De Sciglio - fremtidens mand
Mexes - har forårssæonen til at bevise sit værd, ellers er han for dyr i løn
Silvestre - retur med ham
Vergara - ikke god nok
Zaccardo - ikke god nok, heller ikke som reserve
Zapata - kan bruges som backup
Emanuelson - har forbedret sig en del og skal blive
Rami - ny spiller
Birsa - ikke god nok
Cristante - lejes ud
De Jong - vigtigste mand
Montolivo - den er svær, men han er bedst på en position, hvor vi har en spiller, der er bedre end ham. Kommer der et godt bud, skal han sælges
Muntari - en kriger, men bør kun være backup
Nocerino - ikke god nok
Saponara - lejes ud
Poli - bør kun være breddespiller
Balotelli - på tide han mander sig op, ellers vil jeg hellere have en pæn sum penge for ham
Kaká - en dyr herre, men han har bare et niveau mere end de andre, skal blive
Shaarawy - skal blive
Matri - skal sælges
Pazzini - skal blive
Niang - lejes ud
Robinho - retur til Brasilien
Honda - ny spiller
Allegri - UD
Det efterlader os med 18 spillere: Amelia, Coppola, Abate, De Sciglio, Emanuelson, Bonera, Zapata, Mexes, Rami, De Jong, Montolivo, Muntari, Poli, Balotelli, Kaká, Shaarawy, Pazzini og Honda.
Vi mangler en førstemålmand, en midterforsvarer, en venstre back, to boks-til boksspillere og to angribere. Det bringer os på 25 spillere.
Det er ikke realistisk, men det er reelt, hvad der bør ske. Alt for meget skrammel i truppen.