Nu må du simpelthen holde. Under Allegri har Ambrosini ikke spillet anden end defensiv midt. Først som reserve for van Bommel, dernæst for de Jong. Det begynder at ligne desperation.
Jeg kan tilmed berette for dig at i kampene mod Bologna, Atalanta, Parma, Fiorentina, Napoli, Catania og Torino er Ambrosini ude med enten skade eller karantæne, hvorfor Montolivo har spillet rollen.
Nu synes jeg efterhånden også, jeg har dokumenteret rigeligt for at Montys optur udelukkende ikke var som regista, men også som mezzala.
Jeg kan tilmed berette for dig at i kampene mod Bologna, Atalanta, Parma, Fiorentina, Napoli, Catania og Torino er Ambrosini ude med enten skade eller karantæne, hvorfor Montolivo har spillet rollen.
Nu synes jeg efterhånden også, jeg har dokumenteret rigeligt for at Montys optur udelukkende ikke var som regista, men også som mezzala.