"Det havde Guardiola heller ikke." =D Han havde til gengæld verdens bedste spiller og hold. Det har han så igen i år. Han har sgu ikke haft svære arbejdsbetingelser. Nok elsker jeg Clarence, men lad nu for Guds skyld være med at sætte en SÅ uerfaren mand til at få dette Milan op i omdrejninger igen. Ville elske Capello efter VM, men det er ønsketænkning.
Så er der sgu derby i morgen, og der er 2 positive ting at bide mærke i. Alvarez spiller ikke, og Abate spiller ikke. Men ligemeget hvad, så har jeg svært ved at se os tage de 3 point. Bare dét at Matri højst sandsynligt spiller krummer jeg allerede tæer over. Men hey, han scorede for Juventus mod Inter (Frederik Sørensen assist) og hader nok Inter lige så meget som os andre..
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png