Snak

Mere indhold efter annoncen
Mon dog, Sherif. Bikser man en aftale med Seedorf sammen, så skal han nok få en klækkelig hyre.

Sammenligningen med Guardiola dur heller ikke. En ting er kvaliteten af det hold, han overtog. Derudover havde han trods alt erfaring som træner for klubbens B hold, der praktiserer samme system. Clarence har intet udover et nogenlunde klogt hoved og en imponerende rippet overkrop.

Mon dog, Sherif. Bikser man en aftale med Seedorf sammen, så skal han nok få en klækkelig hyre.



Så er vi da ikke for kloge. At give en uprøven træner mere end håndører virker en smule idiotisk.

Igen, det er jo Milan, vi snakker om. Og her elsker man at bruge penge på tåbelige dispositioner.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
I kan glæde jer, hvis Seedorf bliver cheftræner.

Ikke mindst, fordi han - sammen med Cruyff og Louis van Gaal er hovedmanden bag opfindelsen af fodboldspillet. De slås stadig indbyrdes om fordelingen af æren, men sikkert er det, at uden dem, var der ingen fodbold, som vi kender det.

Når det er sagt, så er Seedorf ydermere en velbegavet og seriøs fyr, der helt givet besidder den, måske vigtigste forudsætning for at være leder - nemlig troen på, at han kan løse leder/cheftræneropgaven. Og manden har trods alt vundet mere end de fleste i flere forskellige lande og klubber - i al fald som spiller. Så det kan vel ikke helt udelukkes, at det kunne gå godt...

Og sidst, men ikke mindst, så holder Berlusconi-familien, efter sigende, meget af Clarence.

Vh.

Adriaanse
Kongekabale vs. Inter - Milan. Normalt ville det ikke være et svært valg.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
saponara fra start. det er jeg spændt på at se
AC Milan http://www.kickette.com/images/uploads/may15paolomal.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forstår jeg ikke en hujende fis af. Han har slet ikke spillet i lange tider på nær enkelte indhop. Hader den juletræsformation.
God kamp drenge :)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Balo gør intet, lorte dommer.
Tankevækkende Guarin har lavet 4-5 frispark og har endnu ikke fået gult.
Tankevækkende Guarin har lavet 4-5 frispark og har endnu ikke fået gult.


Selvfølgelig intet om manglende straffespark og muligvis rødt til Muntari.

Klassisk Fogh.
La prende Vecino.
Annonce