Sammenligningen ligger da ellers lige til højrebenet
Snak
Redigeretlør 28. dec 2013
@ Zanetti
Det er da muligt du synes 25-30mio€ er tosset. Men umiddelbart er det sådant et beløb Milan skal kunne skrabe ind, hvis det skal give mening at sælge Balotelli i et forretningsmæssigt hensyn. Hvis ikke, er et salg omsonst. Nok er han tosset, men hans scoringsgennemsnit det seneste års tid for Milan er ganske højt. Derfor skal der nok også finde tossede klubber nok. Om de er tosset nok i pengebeløb som Milan ville kunne acceptere, vil tiden vise.
Igen, er det muligt du synes det, men det er nu engang det som bliver rapporteret. Personligt er jeg hverken vild med Matri eller Kuzmanovic. Men Inter skal dækkes ind, hvis Belfodil skal have spilletid andetsteds for at nå med til VM for Algeriet. Samtidig skal Milan dækkes ind, hvis man skal efterkomme Nocerinos ønske om spilletid et andet sted. Derudover har Inter ikke benyttet hverken Kuzmanovic eller for den sags skyld, Mudingayi særligt meget. Derfor synes jeg ikke det virker så komplet meningsløst, som du anfægter.
I min optik, er en sammenligning af Pato og Faraoen på et alt for tidligt stadie. Samtidig var Patos problem kontinuerlige muskelskader grundet hans hormone vækst. Faraoens skade, er så vidt jeg er bekendt, noget med en knogle i foden.
Det er da muligt du synes 25-30mio€ er tosset. Men umiddelbart er det sådant et beløb Milan skal kunne skrabe ind, hvis det skal give mening at sælge Balotelli i et forretningsmæssigt hensyn. Hvis ikke, er et salg omsonst. Nok er han tosset, men hans scoringsgennemsnit det seneste års tid for Milan er ganske højt. Derfor skal der nok også finde tossede klubber nok. Om de er tosset nok i pengebeløb som Milan ville kunne acceptere, vil tiden vise.
Matri for Kuzmanovic, så man vil bytte en ubrugelig spiller for en anden, ja det giver vildt meget mening
Igen, er det muligt du synes det, men det er nu engang det som bliver rapporteret. Personligt er jeg hverken vild med Matri eller Kuzmanovic. Men Inter skal dækkes ind, hvis Belfodil skal have spilletid andetsteds for at nå med til VM for Algeriet. Samtidig skal Milan dækkes ind, hvis man skal efterkomme Nocerinos ønske om spilletid et andet sted. Derudover har Inter ikke benyttet hverken Kuzmanovic eller for den sags skyld, Mudingayi særligt meget. Derfor synes jeg ikke det virker så komplet meningsløst, som du anfægter.
Sammenligningen ligger da ellers lige til højrebenet
I min optik, er en sammenligning af Pato og Faraoen på et alt for tidligt stadie. Samtidig var Patos problem kontinuerlige muskelskader grundet hans hormone vækst. Faraoens skade, er så vidt jeg er bekendt, noget med en knogle i foden.
Redigeretlør 28. dec 2013
Hvis Monaco er interesseret i Balotelli, så betaler de uden at blinke 30 mio. €, og formentlig også betydeligt mere.
Cavani røg for 63 mio. € og Falcao for 60 mio. € - Det er ikke utænkeligt at man kan hente +40 mio. € for Balotelli.
Personligt ville jeg ikke røre ham med en ildtang hvis jeg var sportsdirektør i en topklub med økonomiske muskler alá Monaco o.l., men det handler ikke så meget om talent og potentiale som det handler om hans personlighed.
Cavani røg for 63 mio. € og Falcao for 60 mio. € - Det er ikke utænkeligt at man kan hente +40 mio. € for Balotelli.
Personligt ville jeg ikke røre ham med en ildtang hvis jeg var sportsdirektør i en topklub med økonomiske muskler alá Monaco o.l., men det handler ikke så meget om talent og potentiale som det handler om hans personlighed.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right.
- Christopher Hitchens
I will try anything once, except incest and folk dance.
- Oscar Wilde
Il mio cuore sarà sempre viola
Redigeretlør 28. dec 2013
Det er da muligt du synes 25-30mio€ er tosset. Men umiddelbart er det sådant et beløb Milan skal kunne skrabe ind, hvis det skal give mening at sælge Balotelli i et forretningsmæssigt hensyn. Hvis ikke, er et salg omsonst. Nok er han tosset, men hans scoringsgennemsnit det seneste års tid for Milan er ganske højt. Derfor skal der nok også finde tossede klubber nok. Om de er tosset nok i pengebeløb som Milan ville kunne acceptere, vil tiden vise.
Nu er fodbold også mere end blot forretning, og hvis en spiller direkte står i vejen eller skaber problemer, Så er det da bedre at få 20mil end nul og nix, især når Milans økonomi ikke er bedre end den er. Jeg syntes også det virker en tand optimistisk at tro man kan få 30mil for ham, især med hans nuværende form (eller mangel på samme)
Igen, er det muligt du synes det, men det er nu engang det som bliver rapporteret. Personligt er jeg hverken vild med Matri eller Kuzmanovic. Men Inter skal dækkes ind, hvis Belfodil skal have spilletid andetsteds for at nå med til VM for Algeriet. Samtidig skal Milan dækkes ind, hvis man skal efterkomme Nocerinos ønske om spilletid et andet sted. Derudover har Inter ikke benyttet hverken Kuzmanovic eller for den sags skyld, Mudingayi særligt meget. Derfor synes jeg ikke det virker så komplet meningsløst, som du anfægter.
Det giver ikke meget mening at dække sig ind med spillere, der tydeligvis ikke har det fornødne niveau. Hvem siger for iøvrigt at Belfodil ryger nogen steder, de rygter der har været omkring ham har været meget løse, og er også blevet afvist et par gange efterhånden, og så er det komplet ligegyldigt om han drømmer om vm han har en kontrakt med klubben, så medmindre nogle smider et attraktiv beløb, må han nok affinde sig med en plads på bænken, ligesom Lavezzi i PSG. I det hele taget er det utænkeligt at han går nogle vegne før man har sikret sig bare en nogenlunde erstatning hvilket Matri ingenlunde er.
Endvidere passer Matri helt a helved til i forhold til Thohirs planer om at fortsætte foryngelsen af holdet.
Nu er fodbold også mere end blot forretning, og hvis en spiller direkte står i vejen eller skaber problemer, Så er det da bedre at få 20mil end nul og nix, især når Milans økonomi ikke er bedre end den er. Jeg syntes også det virker en tand optimistisk at tro man kan få 30mil for ham, især med hans nuværende form (eller mangel på samme)
Igen, er det muligt du synes det, men det er nu engang det som bliver rapporteret. Personligt er jeg hverken vild med Matri eller Kuzmanovic. Men Inter skal dækkes ind, hvis Belfodil skal have spilletid andetsteds for at nå med til VM for Algeriet. Samtidig skal Milan dækkes ind, hvis man skal efterkomme Nocerinos ønske om spilletid et andet sted. Derudover har Inter ikke benyttet hverken Kuzmanovic eller for den sags skyld, Mudingayi særligt meget. Derfor synes jeg ikke det virker så komplet meningsløst, som du anfægter.
Det giver ikke meget mening at dække sig ind med spillere, der tydeligvis ikke har det fornødne niveau. Hvem siger for iøvrigt at Belfodil ryger nogen steder, de rygter der har været omkring ham har været meget løse, og er også blevet afvist et par gange efterhånden, og så er det komplet ligegyldigt om han drømmer om vm han har en kontrakt med klubben, så medmindre nogle smider et attraktiv beløb, må han nok affinde sig med en plads på bænken, ligesom Lavezzi i PSG. I det hele taget er det utænkeligt at han går nogle vegne før man har sikret sig bare en nogenlunde erstatning hvilket Matri ingenlunde er.
Endvidere passer Matri helt a helved til i forhold til Thohirs planer om at fortsætte foryngelsen af holdet.
Redigeretlør 28. dec 2013
Nu er fodbold også mere end blot forretning, og hvis en spiller direkte står i vejen eller skaber problemer, Så er det da bedre at få 20mil end nul og nix, især når Milans økonomi ikke er bedre end den er.
Det er et nuancespørgsmål. Nogle kan tolerere mere end andre, og desuden er Balotelli et globalt varemærke. Som V4E ganske rigtigt siger, kunne jeg sagtens se fx Monaco kaste sig frådende over Balotelli. Der er en vis signalværdi og opmærksomheden omkring Monaco vil stige ganske betragteligt. Han fylder meget mere i medieverdenen end fx en Falcao gør. Og desuden vil det være dårlig forretning af Milan, hvis de indtager en position hvori de bare skal have et eller andet.
Jeg syntes også det virker en tand optimistisk at tro man kan få 30mil for ham, især med hans nuværende form (eller mangel på samme)
Jeg er uenig. Svigtende form eller ej.
Det giver ikke meget mening at dække sig ind med spillere, der tydeligvis ikke har det fornødne niveau. Hvem siger for iøvrigt at Belfodil ryger nogen steder, de rygter der har været omkring ham har været meget løse, og er også blevet afvist et par gange efterhånden, og så er det komplet ligegyldigt om han drømmer om vm han har en kontrakt med klubben, så medmindre nogle smider et attraktiv beløb, må han nok affinde sig med en plads på bænken, ligesom Lavezzi i PSG. I det hele taget er det utænkeligt at han går nogle vegne før man har sikret sig bare en nogenlunde erstatning hvilket Matri ingenlunde er.
Igen, så indtager du en position om hvorvidt du synes spillerne har det nødvendige niveau. Det er ganske ligegyldigt ift. snakken mellem Milan og Inter. Desuden er der noget, som hedder lejeaftaler i denne verden. I takt med at Belfodil har fået meget sparsom med spilletid for Inter, vil det jo i sagens optik være ligegyldigt om Matri er erstatning, fordi han næppe vil få meget spilletid(og er alligevel en habil 4.angriber). Samtidig vil Inter kunne gøre Belfodil en tjeneste, og samtidig holde et godt samarbejde med ham, ved at efterkomme et ønske om et lejemål med spilletid tilfølge, som i længden vil komme både Inter og Belfodil til gode.
Den med Thohir er sådan set ligegyldig, da han også har sagt at Inter skal sælge for at købe. Så foryngrelseskuren kan sagtens sideskubbes med her-og-nu løsninger.
lør 28. dec 2013
Det kan godt være Balotelli er et varemærke, men ikke en særlig god en af slagsen og slet ikke oppe på niveau med andre. Og hans værdi er altså ikke fordoblet siden han blev solgt sidst, faktisk solgte City ham for mindre end Inter solgte ham for, især når man korrigere for inflationen.
Så jeg har simpelthen svært ved at se Milan få meget mere end de gav i sin tid (korrigeret for inflation), det kan så godt være Monaco´s ejere er vanvittige, men jeg tror ikke på at de smider 40mil på bordet for en spiller der har alt og bevise og til en klub hvis økonomi ligger i ruiner.
Nu spekulere man jo mest i Matri fordi Inters angribsline har været ret ramt af skader i efteråret, alle skulle dog være klar til Januar og Matri ville derfor ikke længere være nødvendig, så rygtet bygger også i høj grad på dette ikke eksisterende problem. For i øvrigt har der været mere tale om en reel forstærkning og altså i langt mindre grad om garderinger på de sekundære pladser. Der er jo grunde til al snakken om salget af Guarin for at få råderum til en Lavezzi i økonomien. Får man fat i en mand til start 11, så vil man jo have Palacio, Ny, Icardi , Milito og Belfodil og så vil Matri være komplet unødvendig, for vi har ikke brug for 5 angribere, til 1-2 pladser. Man vil derfor sagtens kunne leje Belfodil ud skulle man få lyst til det, hvis man får fat i den ønskede forstærkning til start 11. Dog kunne man godt forstille sig at man holder Belfodil i truppen fordi Milito har lidt under en del skadere de seneste år.
Ryger Guarin, så tror jeg heller ikke at Kuzmanovic ryger nogle steder.
Så jeg har simpelthen svært ved at se Milan få meget mere end de gav i sin tid (korrigeret for inflation), det kan så godt være Monaco´s ejere er vanvittige, men jeg tror ikke på at de smider 40mil på bordet for en spiller der har alt og bevise og til en klub hvis økonomi ligger i ruiner.
Nu spekulere man jo mest i Matri fordi Inters angribsline har været ret ramt af skader i efteråret, alle skulle dog være klar til Januar og Matri ville derfor ikke længere være nødvendig, så rygtet bygger også i høj grad på dette ikke eksisterende problem. For i øvrigt har der været mere tale om en reel forstærkning og altså i langt mindre grad om garderinger på de sekundære pladser. Der er jo grunde til al snakken om salget af Guarin for at få råderum til en Lavezzi i økonomien. Får man fat i en mand til start 11, så vil man jo have Palacio, Ny, Icardi , Milito og Belfodil og så vil Matri være komplet unødvendig, for vi har ikke brug for 5 angribere, til 1-2 pladser. Man vil derfor sagtens kunne leje Belfodil ud skulle man få lyst til det, hvis man får fat i den ønskede forstærkning til start 11. Dog kunne man godt forstille sig at man holder Belfodil i truppen fordi Milito har lidt under en del skadere de seneste år.
Ryger Guarin, så tror jeg heller ikke at Kuzmanovic ryger nogle steder.
Redigeretlør 28. dec 2013
Det kan godt være Balotelli er et varemærke, men ikke en særlig god en af slagsen og slet ikke oppe på niveau med andre. Og hans værdi er altså ikke fordoblet siden han blev solgt sidst, faktisk solgte City ham for mindre end Inter solgte ham for, især når man korrigere for inflationen.
Det er muligt du er af den opfattelse at Balo ikke er et godt varemærke. Men vi snakker om en mand, som bliver fulgt uhørt meget, er blevet kåret til Top 100 af indflydelsrige personer, hvilket vil sige at opmærksomheden omkring ham er enorm stor. Mediebevågenheden er overdrevent stor. Derudover besidder han et unikt fodboldtalent. Fodboldmæssigt - men også kommercielt er han en stor vare. Det ved Milan naturligvis godt, og derfor skal man ikke lade sig betale af mindre end 25mio€.
Så jeg har simpelthen svært ved at se Milan få meget mere end de gav i sin tid (korrigeret for inflation), det kan så godt være Monaco´s ejere er vanvittige, men jeg tror ikke på at de smider 40mil på bordet for en spiller der har alt og bevise og til en klub hvis økonomi ligger i ruiner.
Hvis Milan kun kan få 20mio€ for ham, skal man ikke sælge, som før skrevet. Desuden skal man også tage sig betalt for hvad talentet kan føre til, og det er ikke til diskussion. Joao Moutinho og James Rodriguez har også en masse at bevise på absolut topniveau, men de blev købt for en mindre bondegård, fordi Monaco har brug for hurtig oprustning, og det koster.
Nu spekulere man jo mest i Matri fordi Inters angribsline har været ret ramt af skader i efteråret, alle skulle dog være klar til Januar og Matri ville derfor ikke længere være nødvendig, så rygtet bygger også i høj grad på dette ikke eksisterende problem. For i øvrigt har der været mere tale om en reel forstærkning og altså i langt mindre grad om garderinger på de sekundære pladser. Der er jo grunde til al snakken om salget af Guarin for at få råderum til en Lavezzi i økonomien. Får man fat i en mand til start 11, så vil man jo have Palacio, Ny, Icardi , Milito og Belfodil og så vil Matri være komplet unødvendig, for vi har ikke brug for 5 angribere, til 1-2 pladser. Man vil derfor sagtens kunne leje Belfodil ud skulle man få lyst til det, hvis man får fat i den ønskede forstærkning til start 11. Dog kunne man godt forstille sig at man holder Belfodil i truppen fordi Milito har lidt under en del skadere de seneste år.
Ryger Guarin, så tror jeg heller ikke at Kuzmanovic ryger nogle steder.
Det er selvfølgelig også en mulighed, men at klubberne kun arbejder ud fra et enkelt scenarie i et transfervindue, nægter jeg simpelthen at tro på.
Belfodil har offentligt erklæret, at hans agent og han selv skal have en snak med Inter, fordi Algeriets landstræner også har krævet at han skal have spilletid for at komme i betragtning til VM i Brasilien.
lør 28. dec 2013
Selvf. Køre inter med flere scenarioer, men så desperate tror jeg heller ikke vi er efter en angriber, jeg tror klubben er langt mere desperat efter forstærkninger på fløjene.
Redigeretlør 28. dec 2013
At hente Matri på en lejeaftale som 4.valg er heller ikke et udtryk for desperation. Igen, er det din egen antipati for spilleren, som skinner igennem.
At hente Ricardo Oliveira som erstatning for Andriy Shevchenko. Se, dét er tegn på desperation!
At hente Ricardo Oliveira som erstatning for Andriy Shevchenko. Se, dét er tegn på desperation!