Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har lavet lidt research, og mange skriver, at "Caughtoffside" er en aldeles utroværdig side.
Foggy

Jeg tror ikke på at nogle klinger godt med Balotelli ;)

Han er helt klart den nye Cassano :)
hvad kommer braidas afgang egentlig til at betyde for transfervinduet? så vidt jeg har forstået var det ham der stod for forhandlingerne om d´ambrosio, og det meldes nu at han (d´ambrosio) tager til roma i stedet. er der kun galliani tilbage til at forhandle? og hvis ja, hvorfor er han så på ferie?
AC Milan http://www.kickette.com/images/uploads/may15paolomal.jpg
Braida er fritstillet. Vi har heller ikke brug for D´Ambrosio i mine øjne, da vi har rigeligt med højre backer.
hvis man kunne sælge zaccardo og/eller constant ville han være en fin handel. men jeg synes det er mystisk at han blev fritstillet lige før et transfervindue
AC Milan http://www.kickette.com/images/uploads/may15paolomal.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tror sgu det er lidt af en økonomisk/Kommerciel geni-streg at hente Keisuke Honda.. Ham havde jeg gerne set i Barcelona
Læste at han alene kan hente 10 millioner euro om året. Om det er sandt eller ej, må tiden jo vise.
Milan Per Sempre ❤️ Kig herind, hvis det lyster - AC Milan Support Danmark, https://www.facebook.com/milandanmark
http://www.youtube.com/w…Whkt8PlWtpQ

Haha, hold nu kæft det er god underholdning.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Magisk, monotont, mimisk. Jeg er allerede fan. Han bliver selvfølgelig en succes.
Interviewer: "Do you like football?"

Honda: "Yes, I like it"

LOL
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Annonce