Var faktisk skuffet dengang Inter hentede Nagatomo, troede han skulle til Milan. Det var lige så meget det kommercielle i det i Japan, men det fattede Milan så denne gang.
Jeg glæder mig også til at følge ham, men det hele bliver lidt mere spændende fra næste sommer. Højst sandsynligt mange udskiftninger og 100% en ny træner.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png