Snak

Mere indhold efter annoncen
De spiller lige tidligt nok. Må se højdepunkter efter kampen.

Mangler også, at Cristante får noget spilletid, når de andre har været så ringe.
Nå.. Balotelli ude med Feber, så det bliver Kaka og Robinho bag Matri ifg SkySport.
Milan Per Sempre ❤️ Kig herind, hvis det lyster - AC Milan Support Danmark, https://www.facebook.com/milandanmark
Fuck en tam opstilling.. Har sgu min tvivl om den her kamp!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
MILAN: Abbiati; De Sciglio, Zapata, Mexes, Emanuelson; Cristante, De Jong, Nocerino; Kakà; Robinho, Matri. A disposizione: Amelia, Coppola, Zaccardo, Silvestre, Rami, Bonera, Poli, Saponara, Balotelli, Pazzini. All. Allegri.

ATALANTA: Consigli; Raimondi, Stendardo, Benalouane, Brivio; Bonaventura, Cigarini, Carmona, Migliaccio; Moralez; Denis. A disposizione: Sportiello, Yepes, Giorgi, Baselli, Canini, Del Grosso, Cazzola, Koné, De Luca, Brienza, Livaja, Marilungo. All. Colantuono.

Der er dæleme nogle artige overraskelser i dagens startopstilling.
For det første, overrasker det mig noget at Allegri vælger Zapata-Mexes konstellationen. I den senere tid, har flere ellers haft travlt med at udtage Bonera til det italienske landshold, og Allegri har også selv udtrykt stor tilfredshed.

Jeg ved ikke om man prøver at "udstille" varen Mexes for Monaco. Men det vil være et noget risikabelt gamble at foretage med holdets aktuelle situation kun 5pts fra nedrykningsstregen.

Så sent som igår læste jeg ellers at Montolivo skulle være klar til denne kamp. Men det kan da være noget, som jeg har drømt. Mente kun Muntari var ude med karantæne i denne kamp. Påfaldende er det dog at Andrea Poli er blevet distanceret af Cristante tilsyneladende. Cristante bliver uhyre spændende at følge i denne match. Mit håb er at han forholder sig ligeså cool som De Sciglio gjorde i sin debut fra start.

Derudover er Robinho foretrukket fremfor Saponara. Det handler formentlig om at Allegri gerne ser noget individuel 1-mod-1 kvalitet, og det skal da blive spændende om Robinhos ekstra træning henover vinteren har gjort godt.

Matri fremfor Pazzo er ikke nogen videre stor overraskelse, i takt med at Pazzo først lige er returneret til truppen.

Selvom Balotelli skulle have feber, vil det formentlig i flere medier blive takseret som om at Milan vil holde ham skadesfri pga. et eventuelt salg.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Den midtbane der....det lugter ikke af maksimalt udbytte. Gad vide om tukanen får lov at tage over for resten af sæsonen, hvis de næste par opgør kun giver et enkelt point.
Forstår simpelthen ikke hvordan både Nocerino og Cristante er foran Poli i køen. En spiller der får debut og én der ikke har præsteret overhovedet post-Zlatan. Det går over min vildeste fantasi hvordan han er kommet frem til den opstilling!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Ja, man ønsker bestemt Nainggolan lidt mere når man ser vores midtbane.

Nu skal det også siges at Poli, flere kampe i streg, bestemt ikke leverede noget sindsoprivende. Det kan sagtens være et signal fra Allegri til pgl. spiller at han skal til at uppe niveauet en smule.

Jeg hænger min hat på hidsige løb op af venstre flanken a la Il Concorde, bare nu med det frække Emanuelson navn. Kaká og Cristante i hopla, alt imens Matri rammer bolden rigtigt for første gang et halvt års tid. Realistisk?... Hm...
Haha, Honda ligner noget fra triaderne!

Edit: Han tager kulturen til sig med det samme.
Men okay, resten af sæsonen handler jo blot om at undgå nedrykning. Milan har alligevel ikke ydmyghed nok til at få noget brugbart ud af en eventuel EL deltagelse. Så kan der jo godt eksperimenteres med unge folk som Cristante. Medmindre vi taber, selvfølgelig.
Annonce