Snak

Mere indhold efter annoncen
@Rosso:
Jeg har da for længst skrevet, at jeg havde læst dit indlæg forkert.
Nej, det står der ingen steder, så det har jeg selvfølgelig ikke læst.
Jeg så Portugal-Uzbekistan i aftes. Jeg synes ikke, at ham Trincao er noget særligt. I hvert fald ikke en klubben behøves kaste mange penge efter.

Leao lavede et flot mål, men han skal oppe sig. Han er efterhånden nede som femte/sjettevalg til den kant på landsholdet.
Jeg har intet ønske om at bruge mere tid på dig. Jeg har dog en forventning om, at du opfører dig bare nogenlunde voksent.

Jeg så Portugal-Uzbekistan i aftes. Jeg synes ikke, at ham Trincao er noget særligt. I hvert fald ikke en klubben behøves kaste mange penge efter.

Altså, vi taler om en spiller, der i de to seneste sæsoner har haft. hhv. 30 og 31 målbidrag.

Det sagt, så tror jeg ikke, at Trincao er et reelt emne i klubben. Dertil er hans pris simpelthen for høj. Ikke mindst set i lyset af, at vi jo reelt har tre startere i truppen pt.

Leao lavede et flot mål, men han skal oppe sig. Han er efterhånden nede som femte/sjettevalg til den kant på landsholdet.

Det er vel netop historien om Leao. Hans potentiale er til så meget mere, men han har spildt sit talent.
Annonce