Jeg så Portugal-Uzbekistan i aftes. Jeg synes ikke, at ham Trincao er noget særligt. I hvert fald ikke en klubben behøves kaste mange penge efter.
Altså, vi taler om en spiller, der i de to seneste sæsoner har haft. hhv. 30 og 31 målbidrag.
Det sagt, så tror jeg ikke, at Trincao er et reelt emne i klubben. Dertil er hans pris simpelthen for høj. Ikke mindst set i lyset af, at vi jo reelt har tre startere i truppen pt.
Leao lavede et flot mål, men han skal oppe sig. Han er efterhånden nede som femte/sjettevalg til den kant på landsholdet.
Det er vel netop historien om Leao. Hans potentiale er til så meget mere, men han har spildt sit talent.