Snak

Mere indhold efter annoncen
Så blev det også 4-0 efter 23 min.

Dæleme godt det kun er en træningskamp.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Straffespark til Røde Stjerne og 5-0 efter 26 min.

Fiorentina stiller altså med et ganske slagkraftigt hold. Ingen ungdomsspillere på holdet.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Det var lige præcis primavera-spillerne jeg skulle til at spørge om. 0-5 mod Røde Stjerne, og der er ikke engang pause endnu. Hvad fanden sker der? Godt at det kun er "for sjov", selv om det ikke ser spor sjovt ud.
Jeg valgte kun at se første halvleg. Magen til håbløst forsvarsspil skal man lede længe efter, og så var det hurtigt ovre.

Lidt træls at tage til Beograd for at få sådan en snitter. Første halvleg var der INGEN, der kunne være deres indsats bekendt.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Billetter til hjemmekampe med Fiorentina. Kan de købes udenom agenter, så man ikke skal give 1.500 for en billet.
Har brug for ca 10 billetter til april😊
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu er det mange år siden jeg var der, men det købte vi i en biks i byen. Det var nemt nok. Ved ikke om det har ændret sig
Mina???
Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke. Han var jo e gang god, men har ikke set noget til ham længe, og det må det være en grund til. Hvad tænker i andre?
Men hvad sker der for, at vi åbenbart er ved at sælge Castrovilli til Bournemouth? Håber fandme det er en and. Hvis ikke er det en skandale og endnu et eksempel på, hvordan vi atter engang forkludrer en ellers rimelig simpel forlængelse.
Forza Viola
Jeg forstår ikke helt, de viola transfer-planer man kan læse om i disse dage.

Man vil angiveligt sælge Cabral og i stedet hente nzola og Beltran. Sidstnævnte kan give mening på sigt, men er Nzola virkelig så meget bedre end Cabral, at det giver mening?

Førstnævnte har haft en enkelt god sæson i Spezia men han aldrig har fået gang i målscoringen andre steder. Cabral er ganske vist ikke hverken Vlahovic eller Batigol men virker som lidt af et gamle fra klubbens side.
Forza Viola
Nej, det er intet af ovenstående der giver mening. Nu faldt Castrovilli skiftet på gulvet grundet hans skrøbelige fysik åbenbart, men alligevel. Forstår dog heller ikke Castrolvilli selv. Det må være pengene der lokkede.
Annonce