Jeg er egentlig fortrøstningsfuld. Jeg synes ikke Cabral på nogen måde har brændt ligaen af og jeg tror, at han er bedre i ikke Italiano-bold.
Jeg synes Nzola er spændende og tror på, at han kan komme til at gøre det rigtig godt på et større hold end Spezia. Det er jo nogenlunde samme statur som Cabral. Beltran kender jeg til gengæld intet til.
Jeg tror ikke, at der har været så meget at gøre for ledelsen. Cabral ville rigtig gerne til Benfica, hvor han både kommer til at spille med om mesterskab og skal spille i ChL og derudover har de jo lånt deres største stjerne (Gonzalo Ramos) ud til PSG med købsoption, så han kommer garanteret også til at starte.
Castrovilli må have været et pengespørgsmål for hvad skal man da ellers i PrL hos et hold, der kommer til at kæmpe med i bunden. Det er næppe det engelske køkken frem for det italienske køkken.
Jeg synes Nzola er spændende og tror på, at han kan komme til at gøre det rigtig godt på et større hold end Spezia. Det er jo nogenlunde samme statur som Cabral. Beltran kender jeg til gengæld intet til.
Jeg tror ikke, at der har været så meget at gøre for ledelsen. Cabral ville rigtig gerne til Benfica, hvor han både kommer til at spille med om mesterskab og skal spille i ChL og derudover har de jo lånt deres største stjerne (Gonzalo Ramos) ud til PSG med købsoption, så han kommer garanteret også til at starte.
Castrovilli må have været et pengespørgsmål for hvad skal man da ellers i PrL hos et hold, der kommer til at kæmpe med i bunden. Det er næppe det engelske køkken frem for det italienske køkken.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”