Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er egentlig fortrøstningsfuld. Jeg synes ikke Cabral på nogen måde har brændt ligaen af og jeg tror, at han er bedre i ikke Italiano-bold.

Jeg synes Nzola er spændende og tror på, at han kan komme til at gøre det rigtig godt på et større hold end Spezia. Det er jo nogenlunde samme statur som Cabral. Beltran kender jeg til gengæld intet til.

Jeg tror ikke, at der har været så meget at gøre for ledelsen. Cabral ville rigtig gerne til Benfica, hvor han både kommer til at spille med om mesterskab og skal spille i ChL og derudover har de jo lånt deres største stjerne (Gonzalo Ramos) ud til PSG med købsoption, så han kommer garanteret også til at starte.

Castrovilli må have været et pengespørgsmål for hvad skal man da ellers i PrL hos et hold, der kommer til at kæmpe med i bunden. Det er næppe det engelske køkken frem for det italienske køkken.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Enig i at Cabral ikke har brændt ligaen af, men min pointe er blot, at man burde have erstattet ham med en mere "sikker" målmager. Nzola har haft 1, måske halvanden god sæson, ikke bare i serie a men i hele karrieren - også i de lavere ligaer, hvor han på ingen måde har banket kasser ind.
Basalt set tager vi et angreb med to knapt så træfsikre angribere og bytter dem ud med et par andre knapt så træfsikre angribere.
Forza Viola
Det har dog været et af de helt store problemer i dette vindue. Der er simpelthen ikke mange sikre målmagere ledige på markedet. Prøv bare lige at se hvor meget Man Utd måtte betale for Højlund, der trods alt kun har præsteret i noget, der svarer til en halv sæson. De har selvfølgelig også betalt en del for potentialet.

Jeg frygter noget mere det rygte, som jeg hørte i dag. Brentford vil have Gonzalez...
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Så blev der byttet rundt. Spændt på hvad Nzola kan præstere i den fantastiske lilla trøje.

Gonzalez vil heldigvis ikke til Brentford.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Håber virkelig du har ret ift Nico. Men hvorfor skulle vi dog også sælge, endda til en så lav pris når han har kontrakt til 2026.
Forza Viola
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ville helt sikkert heller ikke give mening. Slet ikke når man ser hvad andre bliver solgt for i dette transfervindue og med den betydning som Nico har for holdet.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Nå nu ser det ud til at Roma vil snuppe Beltran for snuden af os. Uden at kende baggrunden ville det desværre være lidt typisk os…
Forza Viola
Jeg kan ikke helt lide, at voldspsykopaten ser ud til at blive starter i begyndelsen af den nye sæson. Han har i hvert fald virket ganske skarp i træningskampene og har også scoret i aftenens kamp efter et løb i dybden og en sikker afslutning.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Så er det kun at håbe på, at større klubber når at få øje på ham inden transfervinduet lukker.
Lad os håbe han primært er blevet brugt, fordi de to nyankomne lige skal finde sig til rette.
Den russiske psyko skal bare væk
Forza Viola
Annonce