Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg så kun de sidste 5 minutter i dag. Det lød til, at det burde have været en stor føring efter første halvleg og ja så ved vi at det koster ikke at score en ekstra gang eller to. Skuffende pointdeliing.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Ja det kunne have været rart med endnu en sejr på udebane, og det lyder også som to tabte points. Nå, i det mindste fik vi da noget med, modsat både Atalanta og Sassuolo, der tabte på den samme bane
Fandme elendigt og klassisk viola. Vi skal bare lukke den kamp men i stedet sker der det, der ofte/altid sker for os.
Vi er simpelthen nødt til at få noget kynisme i vores spil, hvis vi nogensinde vil være mere end den bløde mellemvare i ligaen.
Forza Viola
Vi bliver simpelthen nødt til at se det som en (langsommelig) proces. Vi rykker os i den rigtige retning under Italiano, men ja det kunne være dejligt hvis det gik lidt hurtigere. Lige nu lider vi under, at vi stadig ikke har fundet en kompetent afløser for Vlahovic, uanset at Gonzalez er absolut brugbar og vores bedste angriber. Chancerne skabes, men der brændes for mange af dem, og det koster.
Om vi går i den rigtige retning ved jeg ikke helt. Synes nu mere vi går sidelæns og de problemer vi har nu, her vi haft hele vejen igennem.
Forza Viola
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er egentlig enig med jer begge, hvis man kan være det. Det går lige så stille og roligt fremad, men det føles mere som om det er et skridt til siden. Jeg tror dog det vil koste alt for meget fremadrettet, hvis Italiano smuttede (af den ene eller den anden grund)

Synes stadigvæk der mangler en hurtig centerforsvarsspiller, ellers synes jeg egentlig at vi er godt besat på alle pladser. Kunne selvfølgelig godt tænke mig en kopi af serberen, men mon ikke Nzola kommer igang inden så længe.

Angående kampen i går så havde Frosinone jo ingenting udover målet baseret på de highlights jeg har set af kampen.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Dejlig start! Selvfølgelig Nico, hvis det ikke er en fra forsvaret.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Synes virkelig Kayode viser markant mere end Dodo. Både i det defensive, men også i det offensive, hvilket også har resulteret i mål her til aften.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Dejligt med en føring men mon ikke vi lukker dem ind i kampen på en tåbelig fejl
Forza Viola
Heldigvis ser det ganske kontrolleret ud indtil videre, og der behøver heller ikke at blive brugt for mange kræfter.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Annonce