Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er et par stykker i denne trup, som jeg efterhånden er godt træt af. Milenkovic er en af dem. Spillere, der ikke virker koncentreret nok i afgørende situationer. Sådan havde jeg det også med Amrabat inden han smuttede. Det var simpelthen torskedumt at have armen i den position og endnu mere når han havde fin afstand til spilleren fra Lazio. Der var jo intet farligt i den situation.

Man bliver hurtig gammel og gråhåret af at holde med Fiorentina.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Ja man bliver for at sige det lige ud røvtræt af de her konstante hjerneblødninger. Læg hertil, at holdet har så ufattelig svært ved at holde momentum en hel kamp igennem.
Især mod de store hold går vi altid helt amok med et voldsomt pres i starten som vi sjovt nok aldrig kan holde igennem hele kampen. Men når først det pres er blevet absorberet løber vi tør for kræfter og ideer.
De to farligste forsøg i anden halvleg i dag er en flugter efter et hjørnespark og et forkølet forsøg efter en fejl i Lazios opspil. Det illustrerer til fulde, at det offensive koncept halter, og det er nok en grund til, at vores angribere ikke scorer...
Forza Viola
Vi har desværre en tendens til at smide kampe i sidste minut. Der var ingen grund til at Milenkovic agerede som han gjorde, og han burde være mere rutineret som så. Det er ekstra bittert med tanke på de chancer som vi tilspillede os - og brændte - i løbet af kampen. Lazio var ikke gode.
Jeg ved jeg gentager mig selv, men synes stadig, det største problem er, at vi kommer frem til så lidt. Fra Beltran rammer stolpen efter et kvarter har vi stort set ingen chancer frem til at der opstår en enkelt mulighed til Lopez til sidst.
I samme periode forærer vi Lazio 3 kæmpe muligheder.

Det bliver med statsgaranti det samme mod Juve, hvor vi halser rundt og presser i deres felt uden at skabe noget men ender med at forære dem 2-3 muligheder, som de udnytter og vinder kampen.
Forza Viola
Mærkelig opstilling i dag, er det virkelig vores bedste 11 i årets vigtigste hjemmekamp?
Forza Viola
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej det er det ikke. Jack vil helt klart være en del af den bedste start-11´er
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Igen ufattelig ringe forsvarsspil.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Sølle 10 min og nu kan Juve bare stå og køre kontra i endnu højere grad. Håbløst
Forza Viola
45+ minutter spillet
74-26 i boldbesiddelse
Chancer skabt: 0
Forsøg på mål: 2
Stilling: 0-1
Forza Viola
Beklager. Det her er hvad Juve er pt.
Annonce