Snak

Mere indhold efter annoncen
Dejligt med en sejr. Forstår heller ikke hvorfor vi absolut skal presse helt vildt og forældre friløbere væk. Vi burde trække os lidt tilbage og så satse på omstillinger, hvor vi ofte faktisk er farligere.
Men det er alt eller intet for vores træner og fred være med det. Jeg synes bare ikke altid, det er specielt intelligent.
Men god jul til jer alle og forhåbentligt kan vi fastholde vores placering i tabellen og måske få lidt bedre styr på spillet.
Forza Viola
Det er sådanne pligtsejre, eller hvad man nu skal kalde dem, mod de såkaldte "små" hold der udgør basis for en god sæson. Dem har vi generelt haft for få af, så det er kun dejligt at det lykkedes mod Monza.
Nej, det må ikke helt ske, at man giver en friløber væk når man er foran. Ellers skal man i hvert fald hente den forsvarsspiller med mest fart af alle, som skal kunne løbe stort set alt op. Det virker det ikke til, at vores forsvarsspillere helt kan (i hvert fald slet ikke Milenkovic).

I må også have en rigtig god jul og dejligt at vi kan holde jul på en af de Champions League givende pladser. Problemet er så næste år den nye Champions League form.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Rigtig flot i ligger hvor i gør. Men måske jeg har misset noget, hvis Bologna eller Napoli vinder så ligger i vel ikke på en Champions league plads julen over?
Mindre detalje hehe
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Selvfølgelig. Det er stadigvæk flot som jeg skrev, at i ligger så højt oppe. God jul.
Vores nuværende position er nok desværre den velkendte historie om elefanten i trætoppen. Ingen ved hvordan den kom derop, men alle ved, den med garanti falder ned igen
Forza Viola
I og med at vi stort set altid har rækkens omkring 7. største budget så vil enhver top 5 placering jo være et resultat af, at en eller flere af de større klubber underpræsterer samtidig med at alt spiller for os. Det er muligt at det var anderledes i slutningen af 90´erne, men det viste sig jo også at det ikke var økonomisk holdbart, og vi betalte en dyr pris for overforbruget.
Selv om man med en vis nostalgi tænker tilbage på de “glade” dage i 1990’erne, så var placeringerne, bortset fra to rigtig gode sæsoner, ikke voldsomt meget bedre end i dag.
Faktisk var vi en del mere stabile under først Prandelli og siden Montella. De fleste andre sæsoner ud over de to perioder har været midterplaceringer, men uden at have regnet på det passer det nok med en snit på omkring 7-8. pladsen

1994/1995: 10
1995/1996: 3
1997/1997: 9
1997/1998: 5
1998/1999: 3
1999/2000: 7
2000/2001: 9
Forza Viola
Kommer kun til at høre det meste af kampen.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Annonce