Dejligt med en sejr. Forstår heller ikke hvorfor vi absolut skal presse helt vildt og forældre friløbere væk. Vi burde trække os lidt tilbage og så satse på omstillinger, hvor vi ofte faktisk er farligere.
Men det er alt eller intet for vores træner og fred være med det. Jeg synes bare ikke altid, det er specielt intelligent.
Men god jul til jer alle og forhåbentligt kan vi fastholde vores placering i tabellen og måske få lidt bedre styr på spillet.
Men det er alt eller intet for vores træner og fred være med det. Jeg synes bare ikke altid, det er specielt intelligent.
Men god jul til jer alle og forhåbentligt kan vi fastholde vores placering i tabellen og måske få lidt bedre styr på spillet.
Forza Viola