Snak

Mere indhold efter annoncen
Har slukket. Orker ikke det her mere. Ufatteligt så lidt vi skaber. Forhåbentlig vælter vi snart nedad i tabellen så Italiano kan få sparket
Forza Viola
Alt andet lige må holdet være vigtigere end træneren, så jeg satser på at vi vender kampen i stedet. :-)
Ja holdet er det absolut vigtigste, og det hold fortjener en ny træner
Forza Viola
1-1. Kom så!
1-2. For helvede da.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
2-2.
Argh! Bonaventura rammer kun stolpen!
2-2 blev det trods et lille pres til sidst, men det kom alt, alt for sent. Vi må op på hesten igen. Der bliver kamp om den 4. plads men indtil videre er vi en del af den. Der evalueres efter 38. runde.
Den cutback de scorede på, sådan et mål kunne jeg også godt tænke at vi kunne score bare fra tid til anden. Vi får så sjældent noget ud af indlæg, selvom der blev scoret efter et i dag.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Første halvleg i går var om muligt det dårligste, vi har præsteret i denne sæson. Så kun de sidste 15 min af anden men kan konstatere, vi fortsat ikke formår at skabe nævneværdige chancer. Ud over Jacks forsøg har vi stort set intet.
Billedet er helt det samme som i de forrige kampe. Nu venter så en ligegyldig super cup inden vi stiller op til fransk vask og strygning på San Siro.
Forza Viola
Annonce