Det er os der skal til Firenze midt i et hamrende sindssygt kampprogram.
Jeg kan nemt se jer tage ét, hvis ikke alle tre point.
Jeg kan nemt se jer tage ét, hvis ikke alle tre point.
La prende Vecino.
Nå, 0-3 og turen til Saudi-Arabien blev heldigvis en kort én af slagsen. For første gang i lang tid kan jeg mærke, at jeg er totalt ligeglad med at vi taber en kamp.