Sportiello skadet, så Dragowski står i 2. halvleg.
Snak
søn 20. maj 2018
Og også Bruno Gaspar ind i stedet for Pezzella. Der bliver trukket veksler på bænken i dag.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
søn 20. maj 2018
Og så scorer Kinamanden oven i købet. Ja, så er der dømt udsalg på sidste dag.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
søn 20. maj 2018
Ja, sådan går det, når man ikke har en kæft at spille for og må udskifte hele midterforsvaret og keeperen i løbet af en halvleg. Milan har det (for) nemt.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
søn 20. maj 2018
5-1. Det er sgu for nemt. Og Dragowski har vel endegyldigt svaret på, om Sportiello er vores 1. keeper.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
søn 20. maj 2018
Fair nok at holdet ikke tror på det længere med 1-5 er fandme en skandale. Øv for en måde at slutte sæsonen på.
Forza Viola
Redigeretsøn 20. maj 2018
Når man lige har slukket for Lazio-Inter, kan man se forskellen på at have noget at spille for eller ikke. Vi havde absolut intet at spille for i dag. Og det lyste igennem.
Selvfølgelig er det ikke i orden at kollapse og tabe 1-5. Men de fleste af os havde nok frygtet at kollapset allerede ville ske ifm Astoris død. Siden da er det blevet til 8-1-4 og 25 points i 13 kampe. Hvis vi havde holdt dét snit i hele sæsonen, havde vi haft 73 points og var i CL.
Så holdets og hele stabens præstation efter Astori er dybt imponerende, en kæmpe mandfolkeindsats. Og med dette in mente anser jeg sæsonen for godkendt.
Vi startede med en ny træner, et nyt hold og en masse polemik om hvorvidt klubben var til salg. Truppen har vist, at der er noget at bygge videre på i næste sæson. Der er en hulens masse talent, som kun kan blive bedre. Og ja, så er der en utrolig mental styrke i krisetider. Men der skal selvsagt noget forstærkning ind, så vi kan have forhåbninger om at krybe højere op i tabellen.
Allerede i morgen starter snakken om calciomercato - en tid, som jeg ikke udpræget er glad for - og så må vi se, hvad der sker. Tak for denne sæson.
Selvfølgelig er det ikke i orden at kollapse og tabe 1-5. Men de fleste af os havde nok frygtet at kollapset allerede ville ske ifm Astoris død. Siden da er det blevet til 8-1-4 og 25 points i 13 kampe. Hvis vi havde holdt dét snit i hele sæsonen, havde vi haft 73 points og var i CL.
Så holdets og hele stabens præstation efter Astori er dybt imponerende, en kæmpe mandfolkeindsats. Og med dette in mente anser jeg sæsonen for godkendt.
Vi startede med en ny træner, et nyt hold og en masse polemik om hvorvidt klubben var til salg. Truppen har vist, at der er noget at bygge videre på i næste sæson. Der er en hulens masse talent, som kun kan blive bedre. Og ja, så er der en utrolig mental styrke i krisetider. Men der skal selvsagt noget forstærkning ind, så vi kan have forhåbninger om at krybe højere op i tabellen.
Allerede i morgen starter snakken om calciomercato - en tid, som jeg ikke udpræget er glad for - og så må vi se, hvad der sker. Tak for denne sæson.
ACF Fiorentina & Leeds United FC