Sæsonen er slut. Det har givet anledning til lidt eftertanke.
Jeg har skrevet 6.235 indlæg siden debuten i 2013. Det svarer til næsten fire indlæg dagligt – og det lyder måske tilforladeligt. Men omfanget tager tid fra andet. Og det holder ikke.
Samtidigt synes jeg, at der er en stigende tendens til, at man går for meget efter manden og for lidt efter bolden – og hellere vil have ret end blive klogere. Og det kan jeg godt undvære.
Så jeg har valgt at stoppe og se tiden an. Indtil videre tak til alle. Det har været en oplevelse. Ciao ragazzi...
PS: Husk lige at holde Viola-tråden i live. Det fortjener den.
Jeg har skrevet 6.235 indlæg siden debuten i 2013. Det svarer til næsten fire indlæg dagligt – og det lyder måske tilforladeligt. Men omfanget tager tid fra andet. Og det holder ikke.
Samtidigt synes jeg, at der er en stigende tendens til, at man går for meget efter manden og for lidt efter bolden – og hellere vil have ret end blive klogere. Og det kan jeg godt undvære.
Så jeg har valgt at stoppe og se tiden an. Indtil videre tak til alle. Det har været en oplevelse. Ciao ragazzi...
PS: Husk lige at holde Viola-tråden i live. Det fortjener den.
ACF Fiorentina & Leeds United FC