Hvis den her går hjem har Corvino lavet lidt af et scoop. Virkelig en spændende spiller. Men der mangler stadig meget på kanterne i defensiven, en afløser for Badelj og så lidt kvalitet oppe foran. Gil Dias er heldigvis væk, men hvem skal spille venstre kant? Pjaca måske...
Ja men hvem havde set det? Manden var en omvandrende udvisning og viste aldrig noget. Trods alt får vi måske lidt penge ud af det. Vi har solgt mere åbenlyse talenter til færre penge tidligere...
Nå nu har klubben og Corvino for god ved hvilken gang klokket i det, så pasalic ryger til Atalanta. Så mangler vi bare Pjaca også glipper så vi står uden forstærkninger kort før sæsonstart ligesom sidste år. For helvede
Jo men de kom meget sent, hvilket jo ikke er holdbart. Men Pasalic burde have været lukket for længst. Er godt nok spændt på at se, hvad vi ender med i dette vindue.