Mange tak, skal nok vende tilbage med indtryk. Hvis begge hold holder samme målratio som i denne weekend, kan det meget vel blive en euforisk live-opdatering! :)
Jeg så i øvrigt, at Sampdoria-kampen er fastlagt til den 19., så mon ikke at det bliver en lørdagskamp i Napoli? Også ift. tv-kampene den weekend. Vi er helgarderet med fredag til mandag, så kunne man måske tage til Rom og se bold om søndagen? Bum bum.
Og så stemmer jeg i koret vedr. det nye hjemmebane-sæt. Der kunne godt komme et størrelse fem år med hjem i kufferten. Så kan sønnike også vise de andre poder til fodbold, at der er andre og federe trøjer end Real og Barca og hvad de allesammen hedder ;) Indtil vi bliver tvunget til at investere i klubbens eget, om ikke andet.
Jeg så i øvrigt, at Sampdoria-kampen er fastlagt til den 19., så mon ikke at det bliver en lørdagskamp i Napoli? Også ift. tv-kampene den weekend. Vi er helgarderet med fredag til mandag, så kunne man måske tage til Rom og se bold om søndagen? Bum bum.
Og så stemmer jeg i koret vedr. det nye hjemmebane-sæt. Der kunne godt komme et størrelse fem år med hjem i kufferten. Så kan sønnike også vise de andre poder til fodbold, at der er andre og federe trøjer end Real og Barca og hvad de allesammen hedder ;) Indtil vi bliver tvunget til at investere i klubbens eget, om ikke andet.