Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er rent selvstudie, ja. Lettere ustruktureret men jeg får læst eller set lidt hver dag, og skifter gerne mellem at læse op på grammatikken, studere oversættelser og se videoer på YouTube, hvor der heldigvis er nok at vælge imellem.

Dejligt at se, at en kamp som kunne ligne én hvor holdet i tidligere sæsoner måske kunne snuble bare kører som smurt. Ud over de individuelle kvaliteter hos f.eks. Chisea og Simeone så fungerer holdet tilsyneladende rigtig godt, hvilket er absolut nødvendigt da det er den eneste mulighed for evt. at blande sig i top fire (en drøm, jeg ved det godt). Derudover er det betryggende at se reaktionen oven på sæsonens første nederlag.
Selvstudie, godt gået. Det kræver en vis disciplin og naturligvis sprogøre.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Det 4. mål banker på. Luk det nu ind...
ACF Fiorentina & Leeds United FC
SPAL nede på ti mand. Tosset stempling af Kurtic.
Lidt hårdt dømt. Gult havde været nok.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå, den var ny. Efter VAR ændrer dommeren det til et gult.
VAR omdømmer den. Gult i stedet. Fint.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Helt enig. I langsom gengivelse var den knap så slem. Det var mere hændeligt end bevidst.
Pioli kunne godt have sat Sottil ind (for Pjaca) i stedet for Eysseric. Mere fremtid i en sådan indskiftning.

Hancko har for øvrigt gjort det okay.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Jep, det er i sådanne kampe at det er oplagt at sluse de unge ind på holdet.
Annonce