Det er rent selvstudie, ja. Lettere ustruktureret men jeg får læst eller set lidt hver dag, og skifter gerne mellem at læse op på grammatikken, studere oversættelser og se videoer på YouTube, hvor der heldigvis er nok at vælge imellem.
Dejligt at se, at en kamp som kunne ligne én hvor holdet i tidligere sæsoner måske kunne snuble bare kører som smurt. Ud over de individuelle kvaliteter hos f.eks. Chisea og Simeone så fungerer holdet tilsyneladende rigtig godt, hvilket er absolut nødvendigt da det er den eneste mulighed for evt. at blande sig i top fire (en drøm, jeg ved det godt). Derudover er det betryggende at se reaktionen oven på sæsonens første nederlag.
Dejligt at se, at en kamp som kunne ligne én hvor holdet i tidligere sæsoner måske kunne snuble bare kører som smurt. Ud over de individuelle kvaliteter hos f.eks. Chisea og Simeone så fungerer holdet tilsyneladende rigtig godt, hvilket er absolut nødvendigt da det er den eneste mulighed for evt. at blande sig i top fire (en drøm, jeg ved det godt). Derudover er det betryggende at se reaktionen oven på sæsonens første nederlag.