Beklager jeg blander mig i jeres tråd på forhånd, men jeg kan ikke benægte at læse med forholdvis ofte.
Jeg undrer mig over et statement som Inter ender i top 3. Ret beset har de ikke vist spillet til for alvor og blande sig, samtidig med sidste år hvor de gik helt døde og ikke vandt i en del kampe (præcis hvor mange har jeg ikke fulgt op på). Men når de samtidig har CL at tænke på og iøvrigt vandt første kamp og stadig er i spil til videre deltagelse, ser jeg dem ikke have en bred nok trup kvalitets mæssigt til at kæmpe med i begge turneringer, det afhænger dog meget af de næste par kampe i CL om man stadig har en reel mulighed for at gå videre, men pt. har de ikke truppen til begge turneringer.
I ser ret gode ude offensivt og skaber en del chancer, som der bliver skrevet, skal kynismen forbedres men det er ikke utænkeligt på nogen måde i kravler højt i denne sæson. Desuden så er jeg stor fan af den unge mand Chiesa hvor jeg med stor glæde fulgte hans fars karriere og var en rigtig goalgetter. Ham tror jeg bliver rigtig god og forhåbentligt kan i få stor glæde af ham i en længere periode. Respekt til jer for den måde i efterhånden spiller på, det er imponerende, især udekampen mod Sampdoria var rigtig ærgeligt for jeres vedkommende (beklager jeg muligvis træder i såret)
Jeg forventer iøvrigt ikke i gider svare en klam Juve fan som mig, det er i jo alt for gode til.
Jeg undrer mig over et statement som Inter ender i top 3. Ret beset har de ikke vist spillet til for alvor og blande sig, samtidig med sidste år hvor de gik helt døde og ikke vandt i en del kampe (præcis hvor mange har jeg ikke fulgt op på). Men når de samtidig har CL at tænke på og iøvrigt vandt første kamp og stadig er i spil til videre deltagelse, ser jeg dem ikke have en bred nok trup kvalitets mæssigt til at kæmpe med i begge turneringer, det afhænger dog meget af de næste par kampe i CL om man stadig har en reel mulighed for at gå videre, men pt. har de ikke truppen til begge turneringer.
I ser ret gode ude offensivt og skaber en del chancer, som der bliver skrevet, skal kynismen forbedres men det er ikke utænkeligt på nogen måde i kravler højt i denne sæson. Desuden så er jeg stor fan af den unge mand Chiesa hvor jeg med stor glæde fulgte hans fars karriere og var en rigtig goalgetter. Ham tror jeg bliver rigtig god og forhåbentligt kan i få stor glæde af ham i en længere periode. Respekt til jer for den måde i efterhånden spiller på, det er imponerende, især udekampen mod Sampdoria var rigtig ærgeligt for jeres vedkommende (beklager jeg muligvis træder i såret)
Jeg forventer iøvrigt ikke i gider svare en klam Juve fan som mig, det er i jo alt for gode til.