Hold nu op med at plage. I er favoritter. Punktum. Og børst så dine tænder. Det er langt over din sengetid. Godnat :-)
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Jeg tvivler mere på Roma. Problemet er ikke entydigt EdF. Manden der i sidste sæson hev dem i CL-semi og 3. plads i serien. Og nu dur han ikke til noget? Arrrh, så let er det ikke. Der mangler fx en sjæl på holdet i øjeblikket. Man kan mene meget om børsterne Nainggolan og Strootman, men det var to terrierer, som hev hele holdet med sig - især i modgang. De er væk nu og ikke erstattet godt nok.
Og så håber jeg virkelig Pioli tager ved lære af Napoli-kampen og ikke bare parkerer bussen. Det dur simpelthen ikke. Der er intet værdigt i at fedte sig gennem 90 minutter blot for at tabe 0-1.
Jeg vælger at følge Gloryhunter og tippe 1-4 i aften.
Så som sagt: 1-4 og så ender vi foran både Inter og Milan i år :-)