@Mjohnsen: Jeg synes også din kommentar lugter lidt af at du ikke helt har sat dig ind i tingene fra start af. Den karantæne var decideret absurd - det kan der simpelthen ikke være to meninger om. Og derfor er det selvfølgelig helt på sin plads at den nu er blevet ophævet.
Til de tøsefornærmede Inter-fans og andre: Det er håbløst og lidt typisk italiensk at give en træner en mystisk karantæne for derefter at ophæve den igen. Om han er på bænken eller ej gør ikke det store. Vi skal nok vinde alligevel :-)