Snak

Mere indhold efter annoncen
Lige kommet ind ad døren. God kamp, d´herrer - dog ikke for god ;)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Tak og i lige måde, med det åbenlyse forbehold.
Synes ikke jeg er helt tryg ved det her.
Forza Viola
Åh nej...
Jeg håber, vi brænder den der. Det er papir tyndt.

EDIT: Det er s´gu ikke just fair, det der, gutter. Dælme træls, hvis vi vinder på den der.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det var dog lige godt satans. Lort
Forza Viola
Det er jo desværre den linje der er blevet lagt siden VM. Der er ingen gråzoner. Er der hånd på er der straffespark. Bold til hånd eller ej.
Ah ja VAR er sgu en fantastisk ting. Men det kommer jo også anpå hvad for et hold straffesparket skal dømmes til..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hmmja, jeg er ikke sikker på, det også er tilfældet, Ach. Under alle omstændigheder føles det ikke fair, at være foran på det straffe.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hvis I kan få Spallettis karantæne ændret, så skal vi også have den kendelse ændret med tilbagevirkende kraft...
Forza Viola
Annonce