Tyndt, tyndt, tyndt. De nye VAR-regler siger, at VAR kun skal benyttes, når der foreligger en "klar og åbenlys fejl". Det var det ikke. Og dem der råber op om at det er en 50/50-situation, skal lige læse VAR-reglen højt for sig selv igen. 50/50 er IKKE en "klar og åbenlys fejl". Så at VAR overhovedet kalder den og dommeren ryger ud til skærmen, er en fejl. Så snart han er ude ved den skærm ved man bare, at den bliver dømt.
ACF Fiorentina & Leeds United FC