@Mjohnsen:
Når man ser Spalletti sidde og ævle om, at der var klart straffe og Inter fortjente sejren, så har man lyst til at kaste op.
Nu ikke så tøsefornærmet;)
Tak for kampen gutter. Jeg er ikke enig med jer (og FD) i at I havde fortjent bedre. Jeg synes nu Inter var den rigtige vinder, omend de ikke var længder bedre end Fiorentina. Og det synes jeg nu også statistikkerne understreger.
PS: Husk nu at feje for egen dør først inden I kritiserer Spalletti for "dårlig" opførsel. Vi kan vel hurtigt blive enige om at den der var én spiller i går der blamerede sig mere end nogen anden, og at han spillede i hvidt, ikke sandt? Jeg tænker selvfølgelig på Chiesa her.