@Magnifico:
Og det bliver ikke mindre frustrerende med tanke på at VAR i anden halvdel af sidste sæson faktisk fungerede glimrende (overordnet set!).
Udover at straffesparket imø er forkert dømt, så er problemet også, at det virker som om, at mange - incl. dommerne åbenbart - glemmer den nye regel fra denne sæsonDu har fuldstændig ret. Det er på mange måder frustrerende både at de har lavet principperne for brugen om og at de så tilsyneladende ikke følger dem. Hvis ikke det er dumt, så ved jeg ikke hvad det er.
Og det bliver ikke mindre frustrerende med tanke på at VAR i anden halvdel af sidste sæson faktisk fungerede glimrende (overordnet set!).