Snak

Mere indhold efter annoncen
Strive fungerer fint. Det gør viola ikke.


Og der er tre måneder til næste mulige opdatering...

Spøg til side, det ligner en lige så svær kamp som frygtet. 1-0 i sidste minut vil være fint.
Og der er tre måneder til næste mulige opdatering...
Hehe, lad os håbe, at viola er open source, så der kan udvikles løbende.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Det gør næsten ondt at sidde og se på det her. Vi er helt på månen
Forza Viola
Det positive er, at det ikke kan blive værre. Spillet.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Arh, det kunne nu have været værre. Atalanta har haft meget spil, og har været gode til at slå Violas i stykker, men jeg synes at er der fremgang at spore. Vent nu og se.
Det er rystende så dårligt vores opspil er. Fejl på fejl
Forza Viola
Det er de værste 30 minutter i denne sæson imø. Og nu skifter Pioli så også Benassi ud med Fernandes.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Jeg tror at det handler om at holde de 0-0 til pausen og få snakket og ændret lidt på tingene der. Så kan det sagtens blive bedre i 2. halvleg.
Der stikker noget hvidt op over Chiesas støvler og han bliver bedt om at gå ud og tape det til med violet gaffa. Så også at det skete for Roma i går. Dommerne er ved at udvikle sig til nogle hysteriske kællinger.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Annonce