Backmann, Munksgaard og Mortensen ude med hovedskader. Laver de wrestling på lazarettet eller hvad sker der?! For mig virker det til at man er ekstra forsigtig og tænker mere på næste sæson med fraværet af de tre spillere.
Nå men pøj pøj til spillerne. Hausner kunne godt få brug lidt held ihvertfald.
Vi er kommet godt ud.
Nå men pøj pøj til spillerne. Hausner kunne godt få brug lidt held ihvertfald.
Vi er kommet godt ud.