Jeg kan i øvrigt læse inde på AGF forum at der er flere der ikke ønsker at komme i Europa, da det vil være for hårdt for truppen når superligaen starter op. Det kan der da være noget om, men der stopper jeg også med at være enig. Selvfølgelig skal vi gå efter den plads, og jeg håber helt sikkert vi tager den. Hvorfor ellers være i Superligaen, hvis ikke man ønsker den bedst mulige placering? Bare en enkelt europæisk kamp i Aarhus vil være et kæmpe skridt i den rigtige retning og være endnu et signal om, at vi er på vej i den rigtige retning. Jeg synes den seneste måneds tid har vist, at vi sagtens kan rotere spillerne og give de unge nogle minutter.
NP er Suppens bedste 6'er!