Det er en AGF-tråd, og når AGF-spillere diskuteres
Så kunne det da være belejligt, hvis du rent faktisk bidrog til diskussionen i stedet for blot at skrive noget a la "det var en interessant betragtning" for dernæst at påpege, det var ment sarkastisk.
Nu er det svært at finde udpluk af tidligere diskussioner herinde, da man ikke kan søge i de forskellige fora. Men mig bekendt var din anke til Amini i første omgang, at du havde set rigeligt til ham, da han spillede i Randers. Dette anfægtede jeg, hvorefter du tilføjede, at du også har set ham i AGF...
.. men hvis du rent faktisk havde set ham i AGF, ville du vide, at han er en virkelig god presspiller og bolderobrer, som dækker et enormt område og har et drev med bolden og ryk frem i banen, som mest af alt minder om Silberbauer, da han var bedst. Derudover er Amini eminent til at finde sine medspillere i farlige, hvilket 6 assists vidner om. Han ville helt klart kunne bidrage til FCK´s hold. Om det ville være tilstrækkeligt europæisk er ikke til at vide. Men på samme måde bliver Falk nok også for klejn inde centralt, når modstanderne kommer på et højere niveau end Superliga... såfremt man ellers vil skabe noget som helst fremad banen.
Og Stage er Stage. Hvis Zeca skulle erstattes på nuværende tidspunkt, kan jeg nærmest ikke komme i tanke om nogen mere oplagt end Stage. Han minder på rigtig mange måder om Delaney. Men jeg har vist også set, at du selv har anerkendt, at Stage kunne være interessant (omend på sigt).
At påstå at de begge kunne bidrage er ikke det samme som at sige, at du bare kan hive Falk og Zeca ud og sætte Stage og Amini ind og forvente, at alt er det samme eller bedre.