En eventuel gentlemanaftale vil vel bero på, at Amini er garanteret spilletid (såfremt han er den bedste), selvom han lader sin kontrakt løbe ud.
Jeg tænker, at han - som alle spillere bør være - er indforstået med at opfylde sin kontrakt, medmindre AGF vil sælge. Og jeg tvivle rpå, at vi kan få +10 millioner for en spiller, som har haft sit nuærende høje niveau i et år og som har et år tilbage af sin kontrakt. Det minder vel meget om Jovanovic situationen fra i sommer, og her er den almindelige antagelse vel, at vi fik omkring de syv millioner plus det løse?
Jeg tænker, at han - som alle spillere bør være - er indforstået med at opfylde sin kontrakt, medmindre AGF vil sælge. Og jeg tvivle rpå, at vi kan få +10 millioner for en spiller, som har haft sit nuærende høje niveau i et år og som har et år tilbage af sin kontrakt. Det minder vel meget om Jovanovic situationen fra i sommer, og her er den almindelige antagelse vel, at vi fik omkring de syv millioner plus det løse?