Patrick Mortensen er med igen.
Desværre mangler stadig Backman, Munksgaard, Anbo og Lunding. For Backman og Munksgaards vedkommende har jeg læst, at Munksgaard egentlig er klar, men at man absolut ingen chancer tager, mens Backman stadig kæmper lidt med det.
Jeg tror egentlig, at starteren bliver præcis den samme i dag som sidste opgør, altså med AA i stedet for PM i front. Og at PM så kommer ind engang i anden halvleg, hvis der skal jagtes. Både fordi det er god træning for AA (og en god mulighed for at se ham an), og for at undgå at overbelaste PM og risikere noget.
Derudover har jeg på fornemmelsen, at Toutouh starter i stedet for Blume i dag. Så:
Grabara
Hausner - Tingager - Juelsgaard - Højer
Amini - Stage - Toutouh
Bundu - Ammitzbøll - Ankersen
Desværre mangler stadig Backman, Munksgaard, Anbo og Lunding. For Backman og Munksgaards vedkommende har jeg læst, at Munksgaard egentlig er klar, men at man absolut ingen chancer tager, mens Backman stadig kæmper lidt med det.
Jeg tror egentlig, at starteren bliver præcis den samme i dag som sidste opgør, altså med AA i stedet for PM i front. Og at PM så kommer ind engang i anden halvleg, hvis der skal jagtes. Både fordi det er god træning for AA (og en god mulighed for at se ham an), og for at undgå at overbelaste PM og risikere noget.
Derudover har jeg på fornemmelsen, at Toutouh starter i stedet for Blume i dag. Så:
Grabara
Hausner - Tingager - Juelsgaard - Højer
Amini - Stage - Toutouh
Bundu - Ammitzbøll - Ankersen
FCK by heart. AGF by relocation.