Snak

Mere indhold efter annoncen
Det kan godt være, at Randers er farveløse og har erstattet Viborgs rolle som Superligaens gråmus, men de toppræsterer mod AGF og har som sagt en uhørt god statistik imod os. Vi burde have tævet dem i efteråret 2017, hvor vi i stedet blev ydmyget hjemme og Glens skæbne blev endegyldigt beseglet.

AGF er et godt sted, men jeg synes der er tendenser til, at luften er ved at gå af ballonen. Kollektivt har det været med store udsving mod AaB og Randers og ser man bort fra Bundus individuelle aktioner og Ammitzbølls effektivitet er det ikke meget at komme efter. Nu er Mortensen med i truppen i dag, men ellers har Sana været eneste offensive input udefra - og jeg tror måske ikke, at man vil risikere at bruge Mortensen før i næste sæson.

Det kunne da være rigtig sjovt med en "alt at vinde"-Europakamp på fredag mod Hele Danmarks Brøndby, men jeg har mere mine tanker rettet mod transfervinduet og næste sæson.

At Randers netop har et resultat de skal forsvare, bliver den afgørende fordel. De er solide og velorganiserede, og når de ikke skal forcere noget skal de nok give os store problemer. Vores chancer er nok, at Bundu når at blive kampafgørende inden han løber tør for energi. Laver Randers det første mål, tror jeg hurtigt, at kampen kan dø ud.


https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Jeg byder lige ind med ENDNU et fact.

AGF vandt 4-0 over Rendos i 2005 på mål af bl.a. Duncan og Leon. Siden da har man kun 1 gang formået at score mere end 1 gang i en kamp på hjemmebane imod Rendos og det var i 2015 hvor man vendte 0-2 til 3-2 og Amini + Fisker fra Rendos fik rødt.

Og skal vi drømme, så starter den nye sæson for enten Bundby, Rendos eller os, d. 11. juli i kvalrunde til europa league
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
Jeg tror på en 3-1 sejr. Tæller udebanemål egentlig ekstra så vi kan gå videre med en 1-0?
NP er Suppens bedste 6'er!
JA !!!
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
Shizzle en ringe første halvleg.
NP er Suppens bedste 6'er!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
virker som om drengene gerne vil tidligt på sommerferie ...
Grabara, Grabara, Grabara drikke øl!?
moderator
..
Dette er en signatur.
Sorry, det var sgu ikke for at jinxe. Shit, Bundu!?
Bundu fucking joke
Annonce