Det kan godt være, at Randers er farveløse og har erstattet Viborgs rolle som Superligaens gråmus, men de toppræsterer mod AGF og har som sagt en uhørt god statistik imod os. Vi burde have tævet dem i efteråret 2017, hvor vi i stedet blev ydmyget hjemme og Glens skæbne blev endegyldigt beseglet.
AGF er et godt sted, men jeg synes der er tendenser til, at luften er ved at gå af ballonen. Kollektivt har det været med store udsving mod AaB og Randers og ser man bort fra Bundus individuelle aktioner og Ammitzbølls effektivitet er det ikke meget at komme efter. Nu er Mortensen med i truppen i dag, men ellers har Sana været eneste offensive input udefra - og jeg tror måske ikke, at man vil risikere at bruge Mortensen før i næste sæson.
Det kunne da være rigtig sjovt med en "alt at vinde"-Europakamp på fredag mod Hele Danmarks Brøndby, men jeg har mere mine tanker rettet mod transfervinduet og næste sæson.
At Randers netop har et resultat de skal forsvare, bliver den afgørende fordel. De er solide og velorganiserede, og når de ikke skal forcere noget skal de nok give os store problemer. Vores chancer er nok, at Bundu når at blive kampafgørende inden han løber tør for energi. Laver Randers det første mål, tror jeg hurtigt, at kampen kan dø ud.
AGF er et godt sted, men jeg synes der er tendenser til, at luften er ved at gå af ballonen. Kollektivt har det været med store udsving mod AaB og Randers og ser man bort fra Bundus individuelle aktioner og Ammitzbølls effektivitet er det ikke meget at komme efter. Nu er Mortensen med i truppen i dag, men ellers har Sana været eneste offensive input udefra - og jeg tror måske ikke, at man vil risikere at bruge Mortensen før i næste sæson.
Det kunne da være rigtig sjovt med en "alt at vinde"-Europakamp på fredag mod Hele Danmarks Brøndby, men jeg har mere mine tanker rettet mod transfervinduet og næste sæson.
At Randers netop har et resultat de skal forsvare, bliver den afgørende fordel. De er solide og velorganiserede, og når de ikke skal forcere noget skal de nok give os store problemer. Vores chancer er nok, at Bundu når at blive kampafgørende inden han løber tør for energi. Laver Randers det første mål, tror jeg hurtigt, at kampen kan dø ud.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk