Ja der er kommet gang i de første afklaringer. Kaastrups udlejning giver mening på baggrund af forlængelsen af kontrakten. Forhåbentlig slår han til dernede, så Dortmund vil bruge mange penge på ham.
EB melder, at Grabara er tabt for AGF. Jeg synes heller ikke, at signalerne fra polakken peger i retning af forlængelse af lejeaftalen. Grabara ville også kunne udvikle sig med et år mere i AGF, men han er allerede dygtig nok til større adresser, så det giver desværre mening, hvis han skal tage skridtet videre.
EB melder, at Grabara er tabt for AGF. Jeg synes heller ikke, at signalerne fra polakken peger i retning af forlængelse af lejeaftalen. Grabara ville også kunne udvikle sig med et år mere i AGF, men han er allerede dygtig nok til større adresser, så det giver desværre mening, hvis han skal tage skridtet videre.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk